Kincsek fillérekért | április-május-június

Egyre büszkébb vagyok magamra, mert negyedévről negyedévre azt kell látnom, hogy sikerül egyre kevesebb pénzt kiszórnom az ablakon fel...


Egyre büszkébb vagyok magamra, mert negyedévről negyedévre azt kell látnom, hogy sikerül egyre kevesebb pénzt kiszórnom az ablakon felesleges filléres kincsekre. Attól tartok, idővel teljesen meg fog szűnni ez a rovat a blogon, pedig látom, hogy nagyon szeretitek, szívesen olvassátok ezeket a posztokat. Emiatt szomorkodom is kicsit, mert örültem, hogy tetszettek, viszont változom. Egyre kevésbé tartom fontosnak az újabb és újabb ruhákat, kiegészítőket, vagy a körülöttem lévő tárgyi környezetet (ami vicces, mert otthonról dolgozom).

A fotóstanfolyam, és az utazások miatt elég sok a havi kiadásom. Félreértés ne essék, bár tényleg van, hogy két napig konzerv fehérbabból főtt babfőzeléken, és paprikás-szalámis zsemlén élek, örülök, hogy meghoztam ezeket a döntéseket. A tanfolyam miatt, bevallom, sokszor elfog a bizonytalanság (annnnnyi mindent kell még tanulnom, ráadásul a tárgyfotózáshoz rengeteg profi eszközt kell beszereznem még, ami nem két forint lesz), de ez is egy óriási, kipipálandó tétel a bakancslistámon, és megér minden áldozatot. Kicsit könnyít a dolgon, hogy imádom a babfőzeléket.

Az utazásra pedig egy percig nem sajnálom a pénzt, ez a hobbim, és az emberek általában szánnak pénzt a hobbijukra. Arról nem is beszélve, hogy az elmúlt két évben, mióta már egyedül szervezem az útjaimat (iroda és egyéb külső tényező nélkül), sokkal olcsóbban utazom, mint mondjuk egyetem alatt, amikor egész évben gyűjtögettem az ösztöndíjamat, (általában) évi egyetlen, 7 napos utazásra. 

Na hát, röviden és tömören, előfordulhat, hogy elbúcsúzom a filléres kincsektől - de még nem most jött el ez a pillanat, így megmutatom az elmúlt 3 hónap kedvenc apróságait. Ezek közül pár még mindig beszerezhető/rendelhető, így remélem, ha megtetszett nektek valamelyik, akkor sem csúsztam még ki az időből.


Egy ideje rajongok a trópusi levélmintás dolgokért, ezt a vágyamat hivatott kielégíteni ez az AliExpressről rendelt karóra is.

Levélmintás karóra | AliExpress, $2.69 (kb. 740 Ft), megrendelhető itt



Az előző, szintén AliExpressről rendelt, másfél éves telefontokom teljesen széttöredezett/elrongyolódott, így szükségem volt egy újra. Erre a cuki flamingósra esett a választásom, csak mert a trópusiminta-mániámat továbbra is fenn kell tartanom.

Flamingós telefontok | AliExpress, $1.89 (kb. 520 Ft), megrendelhető itt (Huawei G620S telefonom van, de több más modellhez is elérhető ebben a mintázatban)


Ha eddig esetleg nem lett volna egyértelmű, imádom az ananászokat. Igazi impulzusvásárlás volt ez a szalvéta, néha még előfordul ilyen. De nem bántam meg, minden percét élveztem.

Ananászmintás szalvéta | H&M, 490 Ft


Imádom ezt a dagadt kis madarat. Még valamikor áprilisban, mikor egyik nap nagyon magam alatt voltam, Inezék elhívtak sütizni, utána meg valahogy a Mömaxban kötöttünk ki, aminek idén tavasszal nyílt meg a debreceni üzlete. Azóta nem jártam ott, de nem azért, mert szar, hanem mert képes lennék a világ összes pénzét elverni ott :D Akkor szerencsére megálltam ennél a hájas porcelánverébnél. Á, imádom. Annyira cuki.

Porcelán madárka (kb. 20 cm magas) | Mömax, 1790 Ft


Ez a kis Volkswagen hippibusz a jelképe annak, hogy még igenis vágyom új tárgyacskákra. Évek óta szerettem volna egy ilyet, de általában csak karácsonyi vásárokon, kolbászfesztiválokon, és egyéb jó magyaros rendezvényeken találkoztam vele, természetesen horror áron (2500-2800 Ft körül). Sokáig kutattam AliExpressen, meg itt-ott, egyéb helyeken, de mindenhol csak ennél is drágábban lehetett kapni. Aztán Ljubljanában egy pici ajándékboltban ismét rábukkantam. Itt sem volt sokkal olcsóbb (7 euróba került), viszont ennél alacsonyabb áron eddig sehol nem láttam, és Viktor rábeszélt, hogy vegyük meg, jól fog mutatni a nappaliban. Ha egyedül vagyok ott, talán ellen tudtam volna állni a kísértésnek, de biztosan hetekig sirattam volna ezt a picike buszt. Annyira édes.

Pici busz | Ljubljana (sajnos a boltocska nevére nem emlékszem), 7€ (kb. 2170 Ft)



Még áprilisban ajándékot vásároltam a Pepcóban, és magamat is meg kellett lepnem. Helytelen, helytelen :D De olyan szépek ezek a kis táblácskák. Nem tudom, lehet-e még kapni most ezzel a felirattal (elővigyázatosságból nem megyek olyan üzletek közelébe, mint a Pepco, ahol megbízhatóan el lehet költeni minimum 2000 forintot is, úgy, hogy csupa "szükséges!" meg "praktikus!" meg "jajdecuki!" holmit veszel). 

Stay wild at heart feliratos tábla | Pepco, 210 Ft



Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Milyen édes a VW autóka. :) Nem tudod bogárhátút honnan tudnék szerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, hát még csak egyszer láttam ilyen pici bogárhátút (nagyon cukiiik :D), Debrecenben a főtéren egy árusnál, valamikor tavasszal... Ajándékboltban vagy hasonló helyen sajnos még nem találkoztam vele, de a nagyobb vásárokon, gasztrofesztiválokon biztosan lelsz egy olyan árust, akinél van ilyen :) Nagyjából ugyanannyiba kerül, mint a kisbusz!

      Törlés

Flickr Images