Kincsek fillérekért | Január-február-március

Továbbra is (többé kevésbé) sikeresen tartom magam ahhoz, hogy igyekszem kevés szükségtelen kacatot felhalmozni. Annyi olyan tárgyam v...


Továbbra is (többé kevésbé) sikeresen tartom magam ahhoz, hogy igyekszem kevés szükségtelen kacatot felhalmozni. Annyi olyan tárgyam van, amiket már csak egy dobozban tárolok a szekrény mélyén, és rájöttem, hogy totálisan felesleges ezeket gyűjtögetnem. Igen, valóban elbűvölő, aranyos, cuki, ötletes az a huszonharmadik mécsestartó, mint ahogyan az a nyolcvankettedik képkeret is - de ha ezt az 1500 forintot elteszem későbbre, Angliában már veszünk két péksüteményt a Tescóban reggelire, mielőtt indulunk a tengerpartra (hopp, kikotyogtam, hová utazunk nyáron).


Szóval gőzerővel spórolok a közelgő utazásokra - mert már hihetetlenül közel vannak. Azért a többes szám, mert idén legalább 5 ország tervbe van véve. Emellett a fotóstanfolyam is elég szép kiadást jelent, úgyhogy tényleg nagyon-nagyon igyekszem tudatosan beosztani a pénzem. (Mindenkinek javasolni tudom egyébként a Monefy-t, vagy bármilyen hasonló alkalmazást, amivel nyomon tudjuk követni a pénzmozgásainkat. Minden nap végén beleírom, mire költöttem, és egyrészt mindig látom, hol tartok, másrészt könnyű következtetéseket levonni, hogy min tudnék spórolni).

Ennek ellenére megjutalmaztam magam pár cukisággal az elmúlt három hónapban. Egy részükre szükségem is volt (pl. új konyharuhákra, és egy normális üvegvázára), úgyhogy összességében elégedett vagyok magammal :D



Én balga, vásároltam egy pozsgás növényt a Lidlben (egyelőre életben van, de ki tudja, meddig). Akár túléli, akár nem, úgy gondoltam, megérdemel egy szép virágcserepet :D A Pepcóban találtam ezt a szép darabot, még most is kapható szerintem, szürke és fehér színben.

Pozsgás | Lidl, 599 Ft
Szürke virágcserép | Pepco, 430 Ft


AliExpressről rendeltem ezt a térképet, és kb. ezer évet vártam rá. Főleg fotók háttereként szeretném majd használni, de lehet, hogy képkeretbe teszem majd, még nem döntöttem el. Eléggé meggyűrődött és megtört a közepén, de ahhoz képest, hogy nem volt normálisan becsomagolva, és Kínából utazott idáig, meglehetősen jó állapotban volt. Egy párnahuzaton keresztül átvasaltam, így már nem olyan vészes a külseje, de azért a fotón láthatjátok, hogy középen van rajta egy törés. Pár száz forintot mindenesetre megért.

A notesz picit drága volt, de nagyon régóta szerettem volna egy ilyen "natúrabb" jegyzetfüzetet, amin semmilyen minta nincs. Az itteni papírboltban sosem találtam, ha pedig magyar webshopból rendeltem volna, még többet kellett volna fizetnem érte, így tehát ez a 900 forintos ár megint átértékelhető. A feliratot én készítettem alkoholos filccel - a notesz pedig társam lesz az idei utazásaim alatt :)

Térkép | $1.82 (kb. 520 Ft) AliExpress, link itt
Notesz | $3.40 (kb. 975 Ft) AliExpress, link itt


Ez a váza nagyon jó vétel volt (és szükséges is), kellett ugyanis egy normális üvegváza, amiben jól mutatnak majd a tavaszi virágcsokraim. A Tescóban pár hete egy akciónak köszönhetően nagyon olcsón, mindössze 395 Ft-ért tudtam beszerezni.

Üvegváza | Tesco, 395 Ft


Na, hát ez a mécsestartó az egyedüli, amit talán nem kellett volna megvennem. Elcsábultam. Nem baj, legközelebb erősebb leszek. Igazság szerint egy kerek, fa edényalátétet kerestem a Pepcóban, és amikor megláttam, hogy csak szív alakú van, úgy elkeseredtem, hogy bánatomban az első utamba akadó szépséget a kosaramba dobtam. A képen talán nem látszanak jól az arányok, de elég termetes ez a kis vödör, szóval sokáig "elég lesz" a mécses.

Mécses kis vödörben | Pepco, 720 Ft


Meguntam a műanyag szappanadagolókat. A Pepcóban most szépséges, pasztell színű kerámia adagolókat lehet beszerezni - én egy halvány mentazöldet választottam.

Szappanadagoló | Pepco, 590 Ft


Ezt nem is ragoznám tovább: konyharuha kellett, a Pepcóban volt, vettem. Picit fura az anyaga, kicsit "mű", meg nem szívja olyan jól a vizet, de szerintem az első mosás után már jó is lesz. Egyet félreteszek majd dekorhoz, a többit pedig használatba veszem :D

Konyharuha szett (3 darabos) | Pepco, 360 Ft





Ti vásároltatok valamilyen tavaszi dekorációt mostanában? :)




Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Szia! Ezek szerint Anglia! :) Repülővel mentek? Merre utaztok még? Biztos szuper lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Ha jól sejtem, te kommenteltél az előző bejegyzésnél is - ne haragudj, de csak most volt időm érdemben válaszolni, kérlek, nézd meg az előző posztnál a válaszomat, mindent részletesen leírtam! :) Szép hétvégét kívánok!

      Törlés
  2. Az a váza nagyon jó vétel volt, nekem is kellene hasonló, mert összesen egy db vázám van. A kerámia szappanadagolót tuti felborítanám vagy leverném, de remekül mutat és hát úgyis kb. hetente le kell mosni a műanyagot is, mert vízcseppes.
    Nekem most kezdtek el a konyharuháim lyukadni, biciklisrongy lett belőlük, elég sokáig használtam őket, talán 10 évig is, mindig ugyanazokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, egyszer már beleejtettem a mosdókagylóba én is, és képzeld, nem lett baja! Eléggé kis masszív, tömör, minimálisan ütésálló is :D Ennyi pénzt bőven megér szerintem, a műanyag adagolók egy idő után olyan csúnyák, hogy azokat is újra kell vásárolni úgyis.

      Törlés

Flickr Images