Kincsek fillérekért | Szeptember-október-november

Tudom, hogy a Kincsek fillérekért állandó rovat volt a blogon - szeretném, ha az is maradna. Mostanában viszont, és erre lényegében bü...


Tudom, hogy a Kincsek fillérekért állandó rovat volt a blogon - szeretném, ha az is maradna. Mostanában viszont, és erre lényegében büszke vagyok, sikerült visszafognom magam a cukiságok impulzusvásárlása terén, és olyan dolgokra és élményekre félretennem a pénzemet, amikre már régóta vágyom. Persze nem egy 300 forintos bögre vagy 500 forintos kistányér megvásárlása fog megakadályozni álmaim elérésében, de sok kicsi sokra megy.

Így hát mostantól (mivel szeretnék továbbra is kissé tudatosabb vásárló lenni) nem havonta, hanem negyedéves bontásokban fogom bemutatni nektek a filléres kincseimet. Persze ezeknek a bejegyzéseknek pont az lenne a lényege, hogy ötletet adjak, hova érdemes éppen bekukkantani valami új termékért vagy akcióért. Hogy az azonnaliság élménye ne vesszen el, kövessetek instagramon (highheelsandcakes néven találtok meg), ahol továbbra is igyekszem naprakész maradni, ha valami olcsó cukiságot találok. A következő beszámolóig pedig fogadjátok szeretettel az elmúlt három (és fél) hónap filléres apróságait.

Az egyik kedvenc szerzeményem, és bögregyűjteményem leggyönyörűbb darabja lett ez a szépség, amire a Pepcóban bukkantam rá. Még most is lehet hozzá hasonlókat kapni (még ha pontosan ugyanilyen mintával már nem is), úgyhogy még ti is beszerezhettek egyet, ha szerencsések vagytok :) A fotón nem látszik ugyan, de csodás matt fehér a bögre felülete, ez még különlegesebbé teszi, mert a legtöbb bögre fényes.

Mintás fehér bögre | Pepco, 360 Ft


Elég régóta élek már Debrecenben, de eddig mindig csak elsétáltam egy üzlet mellett (ami amúgy röhejesen közel van a lakásunkhoz, gyalog kb. 5 perc). Őszintén szólva kívülről nem sok jót néztem ki a boltból, picinek tűnt, és nem tudtam, megéri-e munka után fáradtan beesni és nézelődni - aztán Noémi barátnőm egy nyári napon elment ide, és közölte, hogy muszáj nekem is megnéznem :D

Ez nem más, mint a Kincsek szigete a Mester utcán (azt hiszem 3. vagy 5. szám alatt található, nem messze a Pingvin patikától a Debrecen Plaza irányában). És mit lehet itt kapni? Gyerekjátékoktól kezdve csodaszép használt, de nagyon jó állapotú bútorokon és szőnyegeken át egészen a porcelán étkészletekig SZINTE. BÁRMIT. Hihetetlenül jó áron tudunk kifogni egyedi, örök darabokat. Ez az édes kis kávéscsésze egyedül árválkodott már a polcon, én pedig 100 forintért hoztam el. 

Kávéscsésze | Kincsek Szigete használtcikk kereskedés, Debrecen, 100 Ft


Ugyanannyiba került ez a mintás kistányér is - és persze a rajta lévő fánk is, ami gyakran elcsábít a Sparban nagybevásárlás közben :D

Mintás kistányér | Kincsek Szigete használtcikk kereskedés, Debrecen, 100 Ft



A képminőség igaz nem a legjobb... nagyon rosszak voltak a fények, szemcsés lett a fotó, úgyhogy még szemcsésebbé tettem, mintha direkt csináltam volna. Nem jött be :D De remélem, így is látszik, milyen jópofa ez a nyolcszögletű fekete kistányér. 

Fekete nyolcszögletű kistányér | Kincsek Szigete használtcikk kereskedés, Debrecen, 100 Ft


Ebből a teáscsésze + csészealj kombóból kettőt vásároltam. Picit drágább volt az előző szerzeményeknél, 300 forintba került egy pár, 600 forintba a szett.

2 db teáscsésze és csészealj | Kincsek Szigete használtcikk kereskedés, Debrecen, 600 Ft


Imádom ezeket a Freedom lakkokat a Pepcóból. Alacsony árukhoz képest nagyon jó fedést biztosítanak, már egy rétegben is. Nem vagyok beautyblogger, így nem tudom, miket illik írni egy lakkról - annyi biztos, hogy én odáig vagyok értük. Beszereztem egy tengerészkéket, pirosat, és halvány rózsaszínt is. Egyedül az erős szagukat nem bírom, fujfujj. 

Körömlakk | Pepco, 360 Ft


Ezt a szépséges, pici fülbevalót is a Pepcóban találtam, azonnal beleszerettem. Sajnos akciósan vettem, nem is láttam azóta pontosan ugyanilyet, csak hasonlóakat.

Fülbevaló | Pepco, 290 Ft/pár


Nem mintha olyan sokszor használnánk itthon poháralátétet, de én meg vagyok veszve értük. Ez az inspiráló feliratos, kicsit sem basic (:D) alátét is azonnal belopta magát a szívembe. Jött is velem haza.

Feliratos poháralátét | Pepco, 290 Ft/4 darab


Gondolkodtam, tegyek-e ruhát az összeállításba... aztán úgy döntöttem, ez a felső nem maradhat ki a sorból. A nagy nyár végi leárazások egyikén bukkantam rá. Csodás a mintája, a fazon pedig motivál, hogy tartsam magam a rendszeres testmozgáshoz, mert ebben a felsőben nem igazán engedhetem meg magamnak a löttyedt izmokat és az integetőhájat :D

Nyári felső | New Yorker, 750 Ft


Szintén New Yorkeres szerzemény ez a különleges nyaklánc - őt is leértékelve vettem. 

Nyaklánc | New Yorker, 400-500 Ft körül (sajnos pontosan már nem emlékszem)




Na jó, egy kis meggondolatlan impulzusvásárlás is belefér még ebbe az évbe... de csak azért, mert kávésbögrékből és mécsestartókból sosem elég. (Komolyan, segítségre szorulok, valaki állítson le.) Egyébként mindkettőt nemrég vásároltam, úgyhogy még teljesen biztosan van belőlük a Pepco üzleteiben! :)

Feliratos kávésbögre | Pepco, 290 Ft 
Mintás porcelán mécsestartó | Pepco, 360 Ft


És a legújabb szépségem a végére maradt: igaz, túlmegy az ezer forintos kereten, ami fölött már nemigen szoktam filléresnek titulálni valamit, de ahhoz képest, hogy határidőnapló, és ráadásul milyen szépséges a mintája, hát én olcsónak látom. Papírboltokban például eddig a nekem tetszőeket 2000-2600 Ft körül láttam, és tavaly is 900 Ft-ért vásároltam egy teljesen sima, minta nélküli rózsaszínt a KiK-ben. Azért is szuper ez a határidőnapló, mert illeni fog a hátizsákhoz, amit AliExpressről rendeltem - és ami remélem, megérkezik hamarosan, mert jövőre rengeteg kirándulás vár rá :D

Mintás határidőnapló | Spar (Debrecen, Fórum), 1190 Ft


Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Jól néznek ki. A bögre nálam fogyóeszköz. Meg minden, ami törékeny. Szóval ez inkább előrelátó befektetés :) Vettem én is ilyen lakkot, egy kékeszöldet, nem hajlandó megszáradni. Már kétszer felkentem, nem tudom, mi baja, még egyszer felkenem Seche Vite fedőlakkal, amit az nem szárít meg, az reménytelen.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy valaki megemlíti a Pepcos lakkokat, eddig nem mertem kipróbálni, mert gondoltam feleslegesen nem veszek semmit még ennyi pénzért se, de akkor teszek egy próbát :)
    Csodás ez az elefántos határidőnapló! Én kb 6 éve befektettem egy kapcsosba, imádom.

    VálaszTörlés

Flickr Images