Létai levendulás

Nagyon régóta szerettem volna eljutni egy igazi kis levendulaültetvényhez. Tihanyról álmodoztam sokáig, ha a levendulaszezonról volt s...


Nagyon régóta szerettem volna eljutni egy igazi kis levendulaültetvényhez. Tihanyról álmodoztam sokáig, ha a levendulaszezonról volt szó, és mindig azt kívántam, bár egy picit közelebb lenne. Bárcsak Kelet-Magyarországon is lehetne levendulát szedni, de úgy igazán, dimbes-dombos kis vidéken, miközben pillangók repdesnek körülöttünk. Tavasszal bukkantam rá egy cikkre, és benne a Létai Levendulásra, mely hihetetlenül közel van hozzánk – és amiről addig nem is tudtam.

Egy forró júniusi szombaton látogattuk meg ezt az idilli, alföldi levendulást. Nagyon tűzött a nap, picit mind le is égtünk, és egy méhecske is megcsípett – de megérte. Soha nem láttam még ilyen elképesztő színű és illatú, pompás virágszőnyeget. Szinte mesebeli volt a levendulák között repdeső fehér pillangók tánca. A levendulás szörp és keksz, amivel pedig megkínáltak minket hazaindulás előtt, hát az mennyei volt :)




Ti jártatok már valamilyen levendulaültetvényen? :)



Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. mennyire szép!!! <3
    Pannonhalmán voltam egyszer mamámmal, egy élmény volt. Csak sajnos ott nem lehet szedni. :(

    VálaszTörlés
  2. Szép képek :) Még nem szedtem levendulát, de tervben van, bár lehet, csak sétálgatnék ott, arborétumokba is szívesen járunk, kettő is van a közelben.

    VálaszTörlés

Flickr Images