Kincsek fillérekért | május-június-július

Picit régen volt utoljára ilyen jellegű poszt a blogon – ennek oka, hogy mostanában főleg nagyobb, nem feltétlenül filléres dolgokra r...


Picit régen volt utoljára ilyen jellegű poszt a blogon – ennek oka, hogy mostanában főleg nagyobb, nem feltétlenül filléres dolgokra ruháztunk be (például egy kis kertibútor-szettre az erkélyünkre), és nem igazán nézelődtem apró kincsek után. De tudom, hogy szeretitek ezeket a bejegyzéseket, így igyekeztem összeszedni az elmúlt 3 hónap kincseit. Az összeállítás végére rendhagyó módon néhány legutóbbi turis szerzemény is bekerült.

Viktor múlt hétvégén meglepett egy „KiKezéssel”, és választhattam magamnak néhány dolgot innen :) Az egyik ilyen ez a Dream felirat, ami egy szép napon (ha végre-valahára eljutunk odáig) az újrafestett nappali falán fog díszelegni egy (egyelőre még nem létező) lebegő polcon. 


Dekorációs felirat | KiK, 630 Ft


Szintén a Kik-ből van ez a szürke mintás pici vödör, amit többféleképpen is felhasználhatunk: egyszerű tárolóként, formabontó virágcserépként, de akár snackeket is kínálhatunk belőle.


Szürke mintás fémvödör | KiK, 630 Ft


A Pepcóba ritkán szaladtam be mostanában – legutóbb is egyszerűen csak felmosóvödörért igyekeztem, de persze nem bírtam megállni, hogy ne nézzek szét a bögrék, étkészletek és lakásdekorációk között. Így landolt a kosaramban egy fehér müzlistálka, és két pici felfújtforma (ezeket még nem avattam fel, de ami késik, nem múlik).

Müzlistálka | Pepco, 290 Ft


Kerámia sütőformák | Pepco, 360 Ft/darab



A pici (mű)pozsgást még télen vásároltam a Jyskben, de most két igazi minikaktusz személyében társakra talált – a Pennyben bukkantam rájuk júniusban, és azóta mind kint laknak az erkélyen. A cserepeket 160 Ft-ért vásároltam a közeli papírboltban, és matt fekete, illetve fehér akrilfestékkel varázsoltam egyedivé. Ha szerzek valahonnan egy fehér krétadarabot, akkor még mintát is kapnak a cserepek a külsejükre majd :)

Mini kaktuszok | Penny Market, 200 Ft/darab


Ugyanezt a nyakláncot két éve megvásároltam arany színben is, de most, hogy megpillantottam az ezüst változatát a KiK-ben, még jobban megtetszett. Ilyen olcsón pedig nem is volt kérdéses, hogy velem jön-e!

Ezüstszínű nyaklánc medállal | KiK, 290 Ft


Hihetetlenül régóta fájt a fogam egy keksznyomdára, de akárhol is láttam eddig, mindig drágának találtam picit. A Spar üzletekben időről időre szuper akciók szoktak lenni a konyhai eszközök soraiban – így bukkantam rá életem keksznyomdájára, három variálható felülettel (Baked with love felirat, Happy Birthday felirat, és egy kis baglyos minta). Így mindössze 700 Ft-ba került akciósan, úgyhogy szerintem egész jó vásárt csináltam – eddig ugyanis mindenhol 1000 Ft felett láttam ezeket a sütinyomdákat. A képen egyébként egy citromos-levendulás kekszet láthattok :)

Keksznyomda 3 mintával | Spar, 700 Ft



Mivel a tavalyi Turi-muri projektemet sokan nyomon követtétek, gondoltam, a háromhavi filléres kincsek összeállításba befér néhány turis apróság is. Például ez a két kis táska, melyeket a kedvenc újfalui turimban zsákmányoltam, (szerintem) nagyon jó áron.

Nude kistáska (H&M) | Sister Shop Berettyóújfalu, 900 Ft
Fekete lakk táska | Sister Shop Berettyóújfalu, 350 Ft


És a bejegyzés végén egy közérdekű közlemény: az ország minden darabáras és kilós Hádájában 50% kedvezménnyel kaphatóak a ruhák egészen augusztus elejéig, úgyhogy mindenképpen érdemes benézni a hozzátok legközelebb eső üzletek valamelyikébe!

Burgundi magassarkú | Háda, 1990 Ft
Táska | Háda, 995 Ft
Tigrismintás felső | Háda, 745 Ft

Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Nemrég nyílt nálunk is PEPCO-üzlet, szívesen vásárolok ott, például ezekkel a fehér kerámia tálkákkal is szemeztem már.
    A nyaklánc és a magassarkú cipő pedig elbűvölően néz ki, szuper vétel volt! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek ezek a magassarkú cipők, csak sajnos nem tudok bennük menni, a színe is jó.
    A Sparban én szilikonlapot vettem, mindenhol máshol kb. 2ezer Ft volt, ott meg 700,-

    VálaszTörlés

Flickr Images