Biciklis fotózás

Már hetekkel, sőt hónapokkal ezelőtt megígértem Noémi barátnőmnek, hogy készítek róla egy biciklis fotósorozatot, de valahogy eddig ...


Már hetekkel, sőt hónapokkal ezelőtt megígértem Noémi barátnőmnek, hogy készítek róla egy biciklis fotósorozatot, de valahogy eddig soha nem jött össze. Vagy nem értünk rá, vagy az időjárás volt túlságosan szeszélyes. Júniusban végre sort kerítettünk rá, és egy nagy csokor hortenzia kíséretében munka után elindultunk a Nagyerdőhöz fotózni :)

Profi fotós nyilván nem vagyok, és egy darabig azt hiszem, még nem is leszek. A fényképezőgépem teljesítménye is behatárolja egy kissé a lehetőségeimet, de igyekeztem ehhez képest a legjobbat kihozni mindenből. Nagyon élveztük a fotózást, de nap végére eléggé elfáradtunk. Nem is gondoltam volna, hogy egy több órás fotózás milyen megterhelő tud lenni fotósnak és modelljének egyaránt. Több száz képet készítettem aznap, most csak a kedvenceimet mutatom meg nektek.  



 

Noémi mindegyik fotón szép, de nekem ezek a háttérfényben készült képek tetszenek a legjobban, kicsit olyanok a színek és a fények, mint egy tündérmesében!


Nektek melyik kép a kedvencetek? :)




Olvastad már?

1 hozzászólás

  1. A lépcsős nagyon jó, meg az erdei utas. Mindig szerénykedsz, de csodásak a fotóid, akármilyen is a gép, ez nem látszik a fotón, főleg a hangulata nagyon jó a fotóidnak! A modell is nagyon szép!
    (Nem semmi az az U-lakat.)

    VálaszTörlés

Flickr Images