Bloemendaal aan zee

Sejtettem, hogy az Északi-tenger nem lehet túlságosan meleg május elején, de ennek ellenére azt reméltem, hogy legalább egyszer bele...


Sejtettem, hogy az Északi-tenger nem lehet túlságosan meleg május elején, de ennek ellenére azt reméltem, hogy legalább egyszer belemárthatom a lábamat a vízbe. Tévedtem: ennyire talán még életemben nem fáztam, mint ezalatt az egy óra alatt a tengerparton, amíg a naplementét néztük. Viszont soha nem is láttam még ilyen hosszan elnyúló, puha, szinte fehér homokos partszakaszt sem - ez volt az ötödik tenger, aminek a partjáról figyeltem lemenni a napot, és az első, amiben nem úszhattam egyet. Egyszer még visszatérek ide nyári kánikulában is, és pótolom ezt a mulasztást! 






Ti jártatok már az Északi-tenger partján nyáron? :)




Olvastad már?

1 hozzászólás

  1. Szia!

    Gyönyörű képeket készítettél, igazán meghoztad a kedvem, hogy visszamenjek egyszer én is! Igaz, én a német részen voltam, ami szintén nagyon szép! Viszont mi nyáron voltunk, ottani viszonylatban nyári melegben, és én akkor is bokáig merészkedtem a vízbe! :) Nem hiszem, hogy annyira fel tud melegedni az Északi-tenger, hogy számunkra fürdő hőmérsékletű legyen. Persze aki hozzá van szokva, hollandok, németek, dánok.. :D

    Kellemes hétvégét Neked!

    Noémi

    VálaszTörlés

Flickr Images