Egy kis nosztalgia: Spanyolország

Nem telik el úgy nap, hogy ne jutnának eszembe azok a helyek, ahol már jártam valamelyik utazásom során. Képzeletben újra és újra felk...


Nem telik el úgy nap, hogy ne jutnának eszembe azok a helyek, ahol már jártam valamelyik utazásom során. Képzeletben újra és újra felkeresem őket: Velence kanyargós, szűk utcáit és tengerillatú csatornáit, Párizs hangulatos kávézóit, Kefalonia vadregényes tájait, vagy éppen Tossa de Mar tengerpartját. Néha teljesen váratlanul jutnak eszembe az emlékek, és arra gondolok, hogy ezek a városok és tájak most, ebben a pillanatban is ugyanolyan gyönyörűek, mint akkor - csak éppen én már nem látom őket. Ilyenkor olyan hihetetlennek tűnik, hogy egyáltalán léteznek, és én valóban jártam ott. Tudom, furcsa ez a gondolat, és nehezemre is esik elmagyarázni... de biztosan sok mindenkinek eszébe jut néha-néha, hogy vajon éppen mit csinálhat a kedvenc színésze, énekese, sportolója. Én pedig eközben azon töprengek, mit csinálnak a kedvenc helyeim.

Néhány nappal ezelőtti "emlékrohamomban" kiválogattam néhány olyan fotót a 3 évvel ezelőtti spanyolországi utazásunkról, melyeket még nem tettem közzé itt a blogon. Az útról írt élménybeszámolót egy korábbi bejegyzésben olvashatjátok - most nem igazán szeretném elrontani a képek hangulatát a sok szöveggel. 




Ti jártatok már Spanyolországban? :)



Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Még nem. Szépek a képek, mint mindig, hát most én is szívesen lennék máshol, kicsit kiszakadnék a városból.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a képek, bennem is nosztalgikus érzéseket keltett, nagyon visszavágyom Spanyolországba, még ha nem is oda, ahol dolgoztam. De egy barcelonai útért ölnék :)

    VálaszTörlés

Flickr Images