Kincsek fillérekért | március-április

Úgy döntöttem, rendhagyó módon összevonom az elmúlt másfél hónap filléres kincseit - márciusban ugyanis szinte semmit nem vásároltam, ...


Úgy döntöttem, rendhagyó módon összevonom az elmúlt másfél hónap filléres kincseit - márciusban ugyanis szinte semmit nem vásároltam, míg áprilisban a Glamour napok alatt több apró szépséget is beszereztem. Nagyon örültem a KiK-kuponnak, de az F&F Home-os kedvezményt is kihasználtam, emellett pedig a Jyskben is kutattam akciók után. Azért is most mutatom meg nektek ezeket a szerzeményeket, mert a nagy részük még kapható, ráadásul kuponakció nélkül is nagyon kedvező áron.



Ezt a műanyag sminktároló dobozt a berettyóújfalui Spar üzletben vettem 990 Ft-ért. Nagyon praktikus, és mivel nem használok egyszerre sok sminkterméket, minden szükséges kellék elfér benne. Nem tudom, most kapható-e még valamelyik Spar vagy Interspar üzletben, de a Jyskben biztosan találhattok hasonlót

Sminktároló doboz | Spar, 990 Ft


Az F&F Home-ban sikerült feltöltenem az illatgyertya-készletemet az elkövetkezendő néhány hónapra (vaníliás, csokoládés és orgona illatú gyertyát szoktam vásárolni, most kuponnal 300 Ft helyett csak 240 Ft-ba kerültek), de ennek ellenére sem tudtam ellenállni ennek az édes, matt üveges rózsaszín mécsesnek. Amikor ott jártam, már csak ez az egyetlen darab volt abban a KiK üzletben, de bízom benne, hogy kapható még. Ha esetleg elnyerte a tetszéseteket, még van idő beszerezni :)

Az abszolút kedvenc áprilisi szerzeményem pedig a pasztell rózsaszín termoszpohár, azonnal beleszerettem, amint megláttam. Más, hasonlóan finom színekben is kapható - a teljes színválasztékot itt tekinthetitek meg.

My home is my castle feliratos gyertya | KiK, 430 Ft (kuponnal együtt: 365 Ft)
Pasztell rózsaszín termoszpohár | Kik, 920 Ft (kuponnal együtt: 780 Ft)
Homokszínű pléd, 130x170 cm | KiK, 850 Ft (kuponnal együtt: 725 Ft)



Ezt a kis műnövényt a Jyskben vettem akciósan, még márciusban. Jelenleg éppen teljes áron kapható, ami szerintem elég borsos egy ilyen apró dekorációhoz képest, de időről időre le szokták értékelni - két hete például féláron láttam a kínálatban. Kicsit mérges is voltam, hogy én csak 20%-kal vettem olcsóbban, de már olyan régóta vágytam rá, annyira aranyos! :)

Pozsgás műnövényke | Jysk, 720 Ft (a teljes ára: 899 Ft)


Házikó alakú dekoráció | KiK, 290 Ft (kuponnal 245 Ft)


Üvegek szívószállal (több színben kapható) | KiK, 290 Ft/darab (kuponnal együtt: 245/db)



Nektek melyik a kedvencetek? :)
Ti vásároltatok valamilyen apróságot, lakásdekorációt a Glamour kuponok valamelyikével?


Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. A termosz nagyon tetszik!! Vettem műanyag termoszpoharat, hát kihűlt benne mindig a tea, nagyon mérges voltam, aztán a Dechatlonban vettem fémet, na az remek, 6 óra múlva is forró benne az ital. Ez meddig bírja a hőt tartani?
    Nekem sminkcuccom kevés van, inkább pótolni szoktam, ami elfogy, ugyanolyat vagy hasonlót veszek, de lakkból rengeteg van. Igazából nekem egy egész szekrény kellene :) nem kis műanyag tartó, de helyhiány van. Mindenesetre praktikus holmi, látszik minden cucc, nem kell könyékig turkálni a neszesszerben, ha keres az ember valamit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén nem tudom megmondani, meddig tartja a hőt - nekem inkább a hordozhatóság volt szempont, amikor megvettem :D Általában hidegen iszom a tejeskávémat, és szerettem volna egy könnyen tisztítható, dekoratív "hordozót" neki, mert fél literes ásványvizes üvegekben mégsem mutat olyan jól, arról nem is beszélve, hogy azt macerás tisztán, frissen tartani (egy idő után kellemetlen szaga lesz). Ezt a termoszpoharat viszont elég szétpattintani és elöblíteni. Majd meg is figyelem valamelyik nap, hogy forró teával hogy viselkedik, kíváncsivá tettél :D

      Ú, a körömlakkokba tényleg bele lehet bolondulni, nekem is nehezemre esik, hogy ne vegyem meg a sokadik pasztell árnyalatú lakkot, de próbálom türtőztetni magam :D

      Törlés
  2. A Sparban állandóan megfogdostam ezeket a sminktartókat, végül még sem vettem :D A Jysk-ben egyébként tényleg mindig van valami szuper akció, az én legutóbbi legjobb vételem a bambusz tányéralátét volt, 1200ft helyett 200ft-ért adták őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom azokat a tányéralátéteket, egy hasonló akció keretein belül én is lecsaptam rájuk még tavaly :D

      Törlés
  3. Ezer hála és köszönet, nagyon régóta agyalok, hogy rendeljek eBay-ről ilyen sminktárolót, vagy ha ne, akkor viszont honnan szerezzem be. Megoldottad több heti problémámat! :D

    VálaszTörlés

Flickr Images