Életképek

Az elmúlt hetekben rengeteget fotóztam - elsősorban a hirtelen beköszöntött tavaszt igyekeztem dokumentálni, hogy ne csak az emlékezet...


Az elmúlt hetekben rengeteget fotóztam - elsősorban a hirtelen beköszöntött tavaszt igyekeztem dokumentálni, hogy ne csak az emlékezetemben, hanem fényképeken is megőrizzem ezeket az apró pillanatokat. Egymás után nyíltak a jácintok, a gyümölcsfák, a szebbnél szebb tulipánok. Szeretem ezt az időszakot. Szeretem, hogy az esőnek már tényleg esőszaga van, és nem csak a mardosóan hideg téli napokat juttatja eszembe. Jólesik végre kiülni az erkélyre munka után, és kávézgatni a napsütésben. Imádom a Berettyó-parti naplementéket, a hajnali madárcsicsergést, az orgonabokrok édes illatát a hazafelé tartó sétáim során. Olyan nagy kérés lenne, hogy a tavasz örökké tartson? :)





Nektek melyik kép a kedvencetek? :)




Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Úúúú Dóri, egyre tehetségesebb fotós vagy, gyönyörűek ezek a képek! :)

    VálaszTörlés
  2. A tulipánok! Csodálkoztam is, hogy van már orgona, aztán eszembe jutott, hogy anyák napjára szokott kinyílni, hiszen mindjárt itt van!! Repül az idő. Csodásak a képek, hangulatosak.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek és hangulatosak a képeid, imádom őket! *-*

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos képek, nagyon jól esett végignézni őket. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kedves szavakat lányok, el sem hiszitek, mennyire örülök annak, hogy ennyire tetszenek a fotóim nektek! :) :*

    VálaszTörlés

Flickr Images