Kincsek fillérekért | február

Februárban a zakopanei kirándulásunk miatt igyekeztem nem túlköltekezni, így sokáig gondolkoztam, megmutassam-e egyáltalán nektek azt a...


Februárban a zakopanei kirándulásunk miatt igyekeztem nem túlköltekezni, így sokáig gondolkoztam, megmutassam-e egyáltalán nektek azt a két kincset, amit a múlt hónapban vásároltam. Végül úgy döntöttem, itt a helyük a blogon, hiszen hetek óta kerestem hasonlókat, és most nagyon olcsón sikerült rájuk bukkannom. Hátha nektek is adok egy-két jó ötletet! :)


Az egyik ilyen dolog, amit már tényleg nagyon régóta keresgélek, az a falra akasztható kulcstartó szekrény. Eddig soha nem találtam kedvemre valót: vagy túlságosan széles volt, és nem fért el arra a falrészre, ahová szántam, vagy olyan színekkel, mintákkal volt borítva, melyek egyáltalán nem illettek a lakáshoz, de az is előfordult, hogy túlságosan drágának találtam. Egy szombat reggel teljesen véletlenül bukkantam rá erre a pici kulcstartó szekrénykére, miközben a GoodsMarketban nézelődtem. Teljesen natúr színű, így mindenki átalakíthatja a neki tetsző módon. Én még nem döntöttem el, milyen színűre festem, de vagy szalvétatechnikával, vagy pöttyözéssel fogom dekorálni, ez biztos.

Kulcstartó szekrényke | GoodsMarket, 600 Ft


A másik szerzeményem ez a szürke, geometrikus mintával díszített hangulatlámpa. A nappalink jelenleg átalakítás alatt áll, és még csak most kezdődött el az átmenet a halvány rózsaszín csajszobából a letisztult, szürke és fehér színvilágú nappaliig. Hosszú út áll még előttünk, de a kanapét, a díszpárnákat, és egy lámpát kipipálhatunk! Ha minden jól megy, szép lassan, de karácsonyra készen is lesz a nappalink :D A Pepcóba egyébként még mindig érdemes bekukkantani, ha ilyen lámpát szeretnétek, néhány napja jártam ott és még mindig kapható, ezen kívül két másik mintázattal is. 

Szürke hangulatlámpa | Pepco, 1490 Ft




És egy ráadás: nem térhettünk haza úgy Lengyelországból, hogy ne vettünk volna a hűtőnkre egy mágnest. Remélem, idén még sok hasonlót begyűjthetünk az utazásaink során :)

Hűtőmágnes | Zakopane, 6 złoty (kb. 420 Ft)

Olvastad már?

1 hozzászólás

  1. De jó ez a lámpa, megy szinte minden stílusú szobába! A kulcstartó is tetszik, belefér a kulcs? Nekem az a bajom, hogy a kulcstartóm áll egy Lucy-figurából (lámpa egyben, Lego kaland), mini bicskából, öt kulcsból, most leszereltem róla 3 kulcstartót, de még így is elég nehéz és terjedelmes, páromnak szintúgy, szóval jó nagy kulcsosszekrény kellene, min. 4 akasztóval.
    Hűtőmágnest mi is szoktunk mindenhonnan hozni, kapunk is mindig, mert olcsó és emlék is egyben. Sógornőméknél van egy olyan fal az előszobában, ahol kis képek vannak a nyaralásokról, mint egy "emlékfal", nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés

Flickr Images