Enjoy the journey not just the destination

Rengeteg közhelyet el lehet lőni, amikor az utazásról beszélünk - bár ez természetesen nem jelenti azt, hogy ezek az agyonhasznált m...


Rengeteg közhelyet el lehet lőni, amikor az utazásról beszélünk - bár ez természetesen nem jelenti azt, hogy ezek az agyonhasznált mondások ne bizonyulnának igaznak. Mindig is szerettem kibámulni az autó, a busz, vagy éppen a vonat ablakán. Mindegy, hogy elsuhanó tájakat látok, apró falvakat, vagy középkori várakat a távolban, már az is jó érzés, ha úton vagyok, és tudom, hogy tartok valahová. A most bemutatott képeket akkor készítettem, amikor Szlovákián keresztül utaztunk Lengyelországba, és bár sajnos egyszer sem álltunk meg, egy picit mégis belepillanthattunk az itteni életbe, még akkor is, ha a helyek épp csak elsuhantak mellettünk.

A távolban látni lehet a Szepesi várat, mely Európa legnagyobb kiterjedésű várai közé tartozik. Csaknem 600 éven keresztül építették, és 1993 óta az UNESCO Világörökség része. 




Ti is szerettek úton lenni, vagy inkább csak megérkezni? :)



Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Szia. :)
    A napokban megkaptam életem első blogos díját, melyet ezúton is szeretnék neked is tovább adni, hiszen az egyik kedvenc bloggerem vagy. :) Nem várom el, hogy posztot készíts belőle, azonban szívesen olvasnám a válaszaidat a kérdéseimre, ha mást nem, akkor az eredeti posztom alatt, melyet alább belinkelek.
    További kellemes blogolást kívánok! :)

    Niki ( Emlékbuborék )
    http://emlekbuborek.pe.hu/szemelyes/dorothy-blog-award/

    VálaszTörlés
  2. Imádok utazni - habár egy időkorláton belül, a 24-36 órás buszutakra már ráuntam :D
    Gyönyörűen ezek a hegyes képek *-*

    VálaszTörlés

Flickr Images