Kincsek fillérekért | január

Az utóbbi napokban rengeteg dolgom volt, így kicsit elmaradtam a januári filléres kincsekkel. Most egy pici kényszerpihenőre vagyok ítélve...

Az utóbbi napokban rengeteg dolgom volt, így kicsit elmaradtam a januári filléres kincsekkel. Most egy pici kényszerpihenőre vagyok ítélve egy alattomos torokgyulladásnak köszönhetően, de így legalább az ágyban pihenve van időm behozni a bloggal kapcsolatos lemaradásomat, és megírni előre néhány bejegyzést. Most tudatosult bennem, hogy éppen két éve kezdtem el írni a Kincsek fillérekért rovatot - akkor nem gondoltam volna, hogy ti is ennyire megszeretitek majd. De ezek a bejegyzések a legolvasottabbak közé tartoznak a blogon, úgyhogy mindez megerősített engem abban, hogy érdemes továbbra is tudósítanom a "kincsvadászatról" :)


A Pepcóról már a múltkor is meséltem nektek, és most is csak arra tudlak biztatni titeket, hogy ha még nem tettétek meg eddig, akkor mindenképpen nézzetek be a hozzátok legközelebb eső üzletbe. Ennél jobb áron sehol nem láttam még ilyen stílusos lakásdekorációkat, de a konyhai kiegészítőiket is imádom (például 1000 Ft-ért vettem itt egy grillráccsal ellátott tepsit is). 




Aranyszínű képkeret (10x15 cm-es képnek) | Pepco, 490 Ft



Bézs, háromszögmintás poháralátét szett (4 darabos) | Pepco, 290 Ft
Fekete-fehér csíkos poháralátét szett (4 darabos) | Pepco, 290 Ft


Fekete-fehér mintás tányéralátét | Pepco, 500 Ft körül (sajnos elszórtam a blokkot)




Nektek hogy tetszenek? :)

Olvastad már?

3 hozzászólás

  1. A tepsi érdekelne :) Még csak egyszer voltam Pepcoban, ruhát nagyon nem érdemes venni, mert műszálasok, de minden más nagyon jó áron van!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok, az lemaradt, pihenj sokat!

    VálaszTörlés
  3. Ismét szuper dolgokat sikerült beszerezned. A tányéralátét a kedvencem a januári szerzeményeid közül :)

    VálaszTörlés

Flickr Images