Kincsek fillérekért | december

2015 utolsó hónapjaiban felfedeztem egy üzletet, amely filléres apróságaival egy csapásra a kedvencem lett, megelőzve ezzel a GoodsMar...


2015 utolsó hónapjaiban felfedeztem egy üzletet, amely filléres apróságaival egy csapásra a kedvencem lett, megelőzve ezzel a GoodsMarketot, sőt még a KiK-et is - ez pedig nem más, mint a Pepco.

A Pepcóban mindent megtalálhattok, ruháktól és kiegészítőktől kezdve a konyhai eszközökön át, egészen a lakásdekorációkig - és persze mindent elképesztően olcsón. Ennél kedvezőbb áron még egy boltban sem láttam például képkereteket. Olyannyira Pepco-mániás lettem, hogy Viktortól azt kértem karácsonyra, hadd vásároljak be innen ezt-azt...


 Mintás poháralátét | Pepco, 290 Ft/4 db


Fehér mécsestartó | Pepco, 490 Ft


Gyertya kis vödörben | Pepco, 430 Ft


Fehér kistányér | Pepco, 430 Ft/db


Még novemberben kinéztem magamnak ezt az édes pingvines párnát, de hetekig halogattam magát a vásárlást. Végül már csak egy maradt belőle a polcokon, és megszakadt volna a szívem, ha nem jött volna velem haza :D Nem igazán mondanám "filléresnek", ám az ok, amiért mégis bekerülhetett ez a kis díszpárna ebbe a válogatásba, az az, hogy a legtöbb jelenleg kapható, 40x40-es párnához képest még így is meglepően olcsó - pedig nem volt leakciózva! Ilyen meglepetéseket tartogat a Pepco :)

Pingvines díszpárna | Pepco, 1490 Ft



Nektek melyik apróság a kedvencetek? :)
Ti vásároltatok már valamit a Pepcóban?


Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Benéztem én is, szappantartót vettem, barna üvegbögrét kávénak, szabadidőalsót meg lakkot :) Érdemes körülnézni! A konyhai cuccok is jók, de nekem már mindenem van, ami kell. Most először voltam feltérképezni a helyet, jó kis üzlet.

    VálaszTörlés
  2. Én már többször is voltam a Pepcoban, vettem egyszerű fehér rövid ujjas pólót, egy rózsás felsőt, edényfogó kesztyűt, bögrét :) Vannak nagyon jópofa dolgaik, és tényleg nem drága :)

    VálaszTörlés
  3. A Pepco egy csoda...amikor megnyílt nálunk, először a közelébe sem mentem, de aztán kíváncsiságból megnéztem, és azóta oda meg vissza vagyok érte :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is be kéne már mennem a pepcoba végre. :)

    VálaszTörlés
  5. Annyi szép dolog van a Pepcoban, alig tudom magam visszatartani, hogy ne vegyem meg a fél boltot:D

    VálaszTörlés
  6. A Kik diszkont nagy kedvencem, de mostmár kiváncsi vagyok erre a Pepco boltra is, nem is tudtam, van ilyen bolt is van nálunk!:) hát kiváncsi vagyok!

    VálaszTörlés

Flickr Images