Életképek

Soha nem szerettem a januárt, szerintem ez az év legkellemetlenebb hónapja. Véget érnek az ünnepek, az emberek búslakodva leszedik a ...



Soha nem szerettem a januárt, szerintem ez az év legkellemetlenebb hónapja. Véget érnek az ünnepek, az emberek búslakodva leszedik a karácsonyfát, megfogadnak maguknak dolgokat, melyeket aztán csak elvétve tartanak be, és hagyják, hogy magukkal sodorják őket a szürke hétköznapok, a hosszú, hideg téli esték és ködös reggelek. Január az a hónap, amikor valahogy soha nem történik semmi. Talán éppen ezért különösen odafigyeltem rá, hogy minden nap végén álljak meg egy pillanatra, és értékeljem az apró dolgokat, melyek aznap történtek velem. Ez lehet egy séta a ropogós hóban, egy bögre forró kávé, egy falat csokoládés muffin, egy új vaníliás mécses, a kedvenc könyvem, vagy éppen egy varázslatos színekben pompázó napfelkelte. 









Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Szeretem a karácsonyt is, a varázs tényleg elmúlik ilyenkorra, de aztán egyre tovább van világos, ez mindenképpen jó a januárban! Aki szeret bálozni, annak is öröm ez az időszak. A hideg, fagy, veszélyes közlekedés az nekem sem tetszik, szeretem a napsütéses, meleg időt, de hát ezt is ki kell bekkelni. Szépek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igazad van, én is szeretem, hogy egyre hosszabbak a nappalok! :) Kicsit depresszív tud lenni, amikor reggel elindulunk dolgozni, és szinte még sötét van, délután pedig mikor hazaérünk, szintén... ezért is várom nagyon a tavaszt, remélhetőleg nincs túl messze :)

      Törlés
  2. Csodaszép képeket készítettél. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés

Flickr Images