Kincsek fillérekért | november

Ha valamit tanultam az idei vásárlásaim során, akkor az az, hogy turkálókba nemcsak ruhákért, kiegészítőkért és plüssökért érdemes benézni...

Ha valamit tanultam az idei vásárlásaim során, akkor az az, hogy turkálókba nemcsak ruhákért, kiegészítőkért és plüssökért érdemes benézni, hanem különféle apró lakásdekorációkért is.





Néhány hete egy Csapó utcai angol turiban éppen elegáns ruhát keresgéltem, amit fel tudnék venni Viktor húgának a szalagtűzőjére (kettőt is találtam, persze), és már éppen a kasszánál álltam, amikor megpillantottam ezt a gyönyörű képkeretet. Nem mondanám, hogy olcsó volt, gondolkoztam is, hogy beillik-e a filléres kincsek közé... De annyira megfogott az egyedisége, hogy nem tudtam otthagyni a boltban. Így szürkén is tetszik, de gondolkozom rajta, hogy valamikor lefújom matt fehér festékspray-vel, mert szerintem úgy még szebb lesz! :)



Fém képkeret | Csapó utcai angol turi, Debrecen (utcakép itt) - 1490 Ft


Jövő tavasszal szeretnénk elutazni Amszterdamba, ahová már évek óta vágyunk, így amikor anyukám rábukkant erre a fémdobozra egy berettyóújfalui turiban, mindenféle telefonos egyeztetés nélkül megvette nekem. Persze ilyen áron miért is hagyta volna ott? :)


Amsterdam fémdoboz | Sister Shop Berettyóújfalu, 200 (!) Ft


Novemberben vásároltam néhány karácsonyfadíszt is, mivel Viktorral az idei lesz az első igazi közös karácsonyunk, hiszen már lassan két hónapja együtt is élünk. Persze szentestére haza fogunk utazni, de előtte szeretnénk venni egy picike fenyőfát a közös otthonunkba, amihez természetesen díszek is kellenek. Ha ti is megfizethető gömbök után kutattok, érdemes benéznetek a Pepco, a GoodsMarket, vagy a Tesco üzletek valamelyikébe, mert mindhárom helyen 500-700 Ft körüli áron találtok 10-15 darabos csomagokat. 

Olvastad már?

1 hozzászólás

  1. Karácsonyfadíszből sosem elég, mi minden évben veszünk és még mindig férne a fára :)

    VálaszTörlés

Flickr Images