Kincsek fillérekért | október

Októberben a szokásos filléres kincsek mellett nem éppen filléres, viszont még így is pénztárcabarát dolgokat is beszereztem, hogy kicsit ...

Októberben a szokásos filléres kincsek mellett nem éppen filléres, viszont még így is pénztárcabarát dolgokat is beszereztem, hogy kicsit csinosítsam a lakásunkat. Az F&F Home-ban még a Glamour-napok során kuponnal vettem néhány apró szépséget, de Halloween alkalmából a Jyskben is leértékelés volt, amit persze ki is használtam - sőt, a leárazásokon felül még plusz ezer forintot is spóroltam egy kuponnak köszönhetően, amit ti is felhasználhattok, ha még eddig nem tettétek meg :)


Amint megláttam ezt a gyönyörű bögrét, rögtön beleszerettem. El sem hiszitek, hol bukkantam rá: otthon, a kis sarki ABC egyik polcán. Sajnos így nem tudom, hol szerezhetnétek be hasonlót, de érdemes néha benézni az apró kis boltokba, 100 forintos üzletekbe, mert sosem lehet tudni, hogy hol rejtőzik hasonló szépség a rengeteg giccs között. 

Mintás bögre | Morotva ABC, 500 Ft


A Sparban szuper cukrászkellékek közül lehet válogatni, és bár némelyiknek nevetséges az ára (AliExpressen ugyanazt a terméket a Sparos ár töredékéért meg lehet vásárolni), azért néha rábukkanok egy-két aranyos dologra, aminek az árától nem kerekedik ki a szemem.

Mintás muffinpapír | InterSpar, 399 Ft


Haladnom kellett a korral, így lecseréltem a régi kis Samsung Galaxy Y telefonomat egy újra. Még mindig szokatlan, hogy mennyi mindent tud az új telefonom a régihez képest, és az is, hogy nagyjából kétszer akkora :D Nagyon vigyázok rá, ezért addig használatba se vettem, amíg meg nem érkezett az AliExpressről rendelt fehér telefontokom. A minőségével teljesen elégedett vagyok, nem hibás és nem is nyújt "gagyi" benyomást. 

Fehér műbőr telefontok | AliExpress, 5.35 $ - innen 


Már a Glamour-napok előtt összeállítottam az F&F Home kívánságlistámat, hogy amikor odaérek, már csak le kelljen kapkodni a polcról a dolgokat. Amellett, hogy megvettem a szükséges illatgyertya-utánpótlást, egy szép, szürke tálat is vásároltam - kínálgató helyett most inkább dekoratív funkciót tölt be, de már a lelki szemeim előtt látom, milyen csodásan fognak rajta mutatni a cukormázzal díszített karácsonyi mézeskalácsok. 

Szürke porcelán tálaló | F&F Home, 1890 Ft helyett 1510 Ft
Horgolt "sapkás" mécsestartó | F&F Home, 649 (?) Ft helyett 520 Ft
Csokoládés illatgyertya | F&F Home, 299 Ft helyett 240 Ft


Lehet, hogy nem árulok el nagy titkot, de az is lehet, hogy sok mindenkinek fogok most segíteni: ha a Jysk honlapján feliratkoztok a hírlevélre, kapni fogtok egy 1000 Ft-os kupont, amit 5000 Ft feletti vásárlás során használhattok fel. Vigyázat, ha egyszer már feliratkoztatok, jön is a kupon, és csak 30 napig érvényes! A hírlevélnek megvan az az előnye is, hogy rögtön értesülni fogtok a különféle akciókról - például Halloween miatt szinte minden díszpárna féláron volt. Ebből a szürke szőrmés változatból rögtön hármat is vettem, meg egy csodás, halványszürke ágytakarót is - ez utóbbi csak azért nem került a bejegyzésbe, mert valóban nem filléres. A kedvezménnyel és a kuponnal együtt viszont még így is bőven megérte! :)


Puha műszőrme párna | Jysk, 2990 Ft helyett 1200 Ft


Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nagyon szép az a bögre. A szürke most nagy divat, tetszik nekem is a tálca!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű képeket készítettél ismét, ilyenkor mindig kedvet kapok egy kis vásárlásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek a képek! *-* Bár remélem, egyikünk sem lesz "boltkóros" a hasonló apróságok gyűjtögetésétől... :D

      Törlés

Flickr Images