ÉLETKÉPEK

Amilyen hirtelen átfordultunk nyárból őszbe, olyan hirtelen változások következtek be az én életemben is az elmúlt négy-öt hétben. Szerenc...

Amilyen hirtelen átfordultunk nyárból őszbe, olyan hirtelen változások következtek be az én életemben is az elmúlt négy-öt hétben. Szerencsére ezek a változások többnyire mind pozitívak voltak: visszaköltöztem Debrecenbe, elkezdtem dolgozni és megtanultam főzni (még mindig nem értem, hogyan voltam rá képes, és néha örömkönnyek szöknek a szemembe, amikor valami finomságot készítek). A legjobb dolog, ami számomra fontos mérföldkő is egyben: Viktor is állást kapott Debrecenben, így mától új szintre lép a kapcsolatunk, ugyanis együtt fogunk élni. Bár már lassan öt éve együtt vagyunk, még mindig nem fogtam fel teljesen az összeköltözést, annyira "felnőttesen" hangzik. Jó lesz együtt elindulni reggel, és úgy hazaérni délután, hogy ő is ott van. Mindössze egyetlenegy változás van, ami kicsit érzékenyen érintett az utóbbi hetekben - közhely, tudom, de az egyik szemem sír, a másik nevet...


...a legjobb barátnőm, akivel szó szerint együtt nőttünk fel, Angliába utazott dolgozni a párjával. Egyrészt nagyon örülök nekik, és büszke vagyok rájuk, hogy ilyen bátrak, szurkolok nekik, és alig várom, hogy meglátogathassam őket. Másrészt viszont annyira nehezen viseltem az elválást... eddig sem találkoztunk sajnos túl gyakran, csak nagyjából havonta egyszer, mivel barátnőm eddig Pesten élt és dolgozott, de most nagyon furcsa belegondolnom abba, hogy majdnem 2000 kilométer választ el minket. Remélem, nemsokára meglátogathatom őt (bár bevallom, a repüléstől tartok kicsit, így egyedül biztosan nem mernék útnak indulni).



Az az öröm ért pár napja, hogy Barbitól, a Beauty & Glamour Blog írójától díjat kaptam. Nagyon aranyos dolognak tartom ezeket a bloggerek-egymást-közt díjakat, hiszen így mi is közelebbről megismerhetjük egymást :) Sajnos most olyan rohanásban vagyok, hogy nincs időm végignézni, ki kapott már mostanában ilyen díjat, és ki nem, így nem fogok tudni eleget tenni minden feltételnek. Annak ellenére, hogy most nem tudom továbbadni ezt a kis díjat, Barbi kérdéseit olyan jónak találtam, hogy nem hagyhattam őket válasz nélkül :)

- Ha csak egy nyelven beszélhetnél, melyiket választanád?
- Nem hangzik "honleányhoz méltónak", de az angol nyelvet választanám. Egészen magabiztosan beszélek angolul, de inkább olvasni és filmeket nézni szeretek angol nyelven, ugyanis a kiejtésemet borzalmasnak érzem. Hallom magamon a magyar akcentust, és ez eléggé idegesít :D Nagyon szeretnék úgy beszélni angolul, hogy akárhová is utazom, ne legyenek a kiejtésemmel kapcsolatos kétségeim.

- Minden hétvégén bulizós tinédzser voltál vagy inkább mással töltötted az időt?
- Tiniként állandóan bennem volt a mehetnék - rosszul voltam, ha egy szombat estét itthon kellett töltenem. Valahogy nem értem az akkori önmagamat, mert most éppen az ellentéte vagyok: ha be kell tennem a lábam egy szórakozóhelyre, már rögtön azon gondolkodom, mikor bújhatok be a jó meleg ágyikómba végre! Azt hiszem, a 16 éves Dórival most nem jönnék ki túl jól.

- Melyik a kedvenc sorozatod?
- Nem is a kedvencem, inkább az ÉLETEM. Ötödjére néztem végig mindhárom évadát, és még mindig nem bírom abbahagyni :D

(kép innen)

- Van kedvenc focicsapatod?
- Nincsen, sőt annak is örülök, ha fel tudok sorolni vagy három csapatot... Nem igazán értek a focihoz.

- Szoktál külföldi weboldalról ruhákat rendelni? Ha igen, melyik a kedvenced?
- AliExpressről rendszeresen szoktam rendelgetni ezt-azt, de még ruhát eddig nem mertem. Egyik barátnőm viszont olyan szuper műszőrme mellényt rendelt onnan 6 dollárért, hogy komolyan elgondolkoztam én is a ruharendelésen.

- Sorold fel 3 rossz tulajdonságodat.
- Túlságosan maximalista vagyok, és bár ezt többnyire a jó tulajdonságaim között is első helyre sorolom, a másokkal kapcsolatos elvárásaim gyakran kissé magasak, és éppen ezért eléggé szőrszálhasogató tudok lenni. Egy-egy problémát gyakran túlaggódok, és hajlamos vagyok a szorongásra. Emellett ha dühös vagyok, általában nem bírom türtőztetni magam, és rögtön kimondom azokat a csúnya dolgokat a másiknak, amiket gondolok, ahelyett, hogy előbb lehiggadnék, és ésszerűen viselkednék. 

- Rendszeresen szoktál sminkelni vagy csak alkalmakkor?
- Minden nap sminkelek, de általában a természetes külsőt kedvelem. Csak nagyon ritkán használok például sötétebb színeket a szemhéjamra, hétköznapokon nem szokásom agyonsminkelni magam. Rúzst például szinte soha nem használok, akkor is csak nude árnyalatokat.

- Milyen számodra az ideális férfi?
- Nehéz válaszolnom erre a kérdésre, mivel több mint négy és fél éve párkapcsolatban élek - az is furcsa lenne, ha egy az egyben Viktort írnám le, az pedig végképp, ha teljesen mást. Az "ideális" számomra nem külsőségeket, vagy anyagiakat jelent. Az ideális férfival bármilyen témáról el tudok beszélgetni, nem untat és van humora. A sajátja mellett törődik az én jövőmmel és boldogságommal is, büszke arra, ha sikereket érek el, megóv, és együtt szomorkodik velem, ha bánt valami. Van önálló véleménye, és hagyja, hogy nekem is legyen sajátom, de képesek vagyunk együtt kompromisszumokat kötni. Szerintem fontos, hogy legyen valami hobbija, vagy olyan dolog, ami iránt rajong, amit szenvedéllyel csinál. Megijedek a hétköznapiságtól. 

- Nagy esküvőt szeretnél habos-babos ruhával vagy inkább a visszafogott dolgokat kedveled?
- Ha egyszer férjhez megyek, nyilván örülnék egy szép ruhának, de inkább kisebb esküvőt szeretnék, a közeli barátokkal és rokonokkal. Amire azonban nagy hangsúlyt fektetnék, az a dekoráció - természetesen saját magam látnék neki a tervezésnek és a megvalósításnak!

- Van kedvenc teád?
- Inkább kávézós típus vagyok, teát csak ősszel és télen szoktam inni. Ilyenkor a "karácsonyi ízeket" részesítem előnyben - fahéjas almás, szilvás vagy valami hasonló :)





Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Szép képek! Húha, összeköltözés, izgalmas lesz :) Kétségem sem volt afelől, hogy lazán megtanulsz főzni, aki ilyen tortacsodákat tud, mint te...na, én meg a sütéssel állok hadilábon.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hangulatosan a képek! :) Én is szeretem a díjakhoz kapcsolódó kérdések válaszait olvasgatni, sokkal jobban meg lehet ismerni a bloggereket! :) Gratula az összeköltözéshez és a barátnős dologhoz: szerintem aki itthon marad, annak a km-ek hatalmas távot és egészen más viselkedést hoznak ki az emberből. Amikor elutazom, akkor mindig úgy búcsúznak el tőlem, mintha végleg elmennék, pedig lehet, hogy amúgy sem találkozunk túl gyakran. És van, ahol a 2000 km rövidebb táv, mint mondjuk egy Debrecen-Pest (és ez nem konkrétan rátok értem :)). De kitartást,megértelek! Viszont alkalmad lesz utazni, és új élményeket szerezni közösen! :)

    VálaszTörlés
  3. Még mindig nagyon szeretem a képeidet, a mostani adag is gyönyörű lett! Az összeköltözéshez gratula :3 nekünk 8 év együttlét után adatott meg, hogy végre együtt éljünk. Nem mondom, hogy nem izgultunk, de most minden percét élvezzük :) A 3 rossz tulajdonsággal pedig mintha engem írtál volna le :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy megválaszoltad a kérdéseket, jó volt olvasni a válaszokat :) És gratulálok az összeköltözéshez!

    VálaszTörlés

Flickr Images