DIY | PANDÁS ALVÓMASZK

Nem tudom, használ-e közületek valaki rendszeresen, vagy csak néhanapján alvómaszkot - általában csak nyaralás, jobban mondva a hosszú bus...

Nem tudom, használ-e közületek valaki rendszeresen, vagy csak néhanapján alvómaszkot - általában csak nyaralás, jobban mondva a hosszú buszos utazás alatt szoktam találkozni hasonlókkal. Nekem nincs rá szükségem, mert a busz mindig álomba ringat, így képes vagyok szinte az egész odáig vezető utat végigaludni :D Ez a pandás alvómaszk viszont annyira édes, hogy amikor rábukkantam Pinteresten az ötletre, azon nyomban neki is láttam a megvalósításnak. Ha rossz alvók vagytok, stílusosan szeretnétek relaxálni a kádban, vagy egyszerűen csak egy aranyos ajándékötletet kerestek, amivel feldobhatjátok a szokásos tusfürdő/fürdőbomba/fürdősó csomagot, akkor nézzétek meg, hogyan készül!


Szükséges kellékek, eszközök:

+ fekete és fehér hímzőfonal
+ fekete és fehér filc (kreatív boltokban kb. 100-120 Ft/filclap)
+ tetszőleges színű szalag
+ tű, olló, sablon


Először letöltünk és kinyomtatunk egy szemmaszk sablont (én ezt használtam), majd szabad kézzel vagy körzővel rajzolunk hozzá két fülecskét. A sablont kivágjuk, majd a segítségével fekete filcből kiszabjuk a pandamaszk alapját. Ezután a papírsablonról levágjuk a fülecskéket, és az eredeti szemmaszkot fehér filcből is kivágjuk. A pandás maszk elkészítésének első lépése, hogy ezt a fehér részt hozzávarrjuk a fekete alaphoz (2. kép). Ezután fekete fonallal apró orrot és szájat hímzünk a panda "arcára", majd a fekete filcből két egyforma méretű kört vágunk ki. Ezekre fehér fonal segítségével hímezzük a panda lehunyt szemét, és a szempilláit (4. kép) Ha elkészültünk a szempillákkal, akkor a két fekete kört hozzávarrjuk a már elkészült maszkhoz. Legutolsó lépésként tetszőleges színű szaténszalagot varrunk a szemmaszk két szélére - természetesen gumis szalagot is használhatunk, ha nem ítéljük elég tartósnak ezt a megoldást. 





Nektek hogy tetszik? :)




Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Én nem vagyok alvómaszkos, de ez hipercuki *-* Instagramon, amikor megláttam a képet, azt hittem eBay-ről rendelted. Nagyon édes lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes ez a maszk. Egyébként én is úgy vagyok a buszokkal, ahogy Te. Egyetem alatt vasárnaponként felszálltam a buszra, bekuckóztam, majd 3 és fél óra múlva felkeltem Veszprémben :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez iszonyat cuki, azt hiszem, szuper karácsonyi ajándék-alapanyag lesz :)))

    VálaszTörlés

Flickr Images