DIY | ÉKSZERDOBOZ ÁSVÁNYOKKAL

Nincsen mottóm, de ha lenne, akkor valószínűleg ez lenne: " Dobozokból sosem elég! " Na meg persze bögrékből... meg illatgyertyá...

Nincsen mottóm, de ha lenne, akkor valószínűleg ez lenne: "Dobozokból sosem elég!" Na meg persze bögrékből... meg illatgyertyákból... de ez már egy másik történet. Imádom a kisebb-nagyobb tárolódobozokat, főleg, ha saját kezűleg készítettem vagy alakítottam át őket. A szobámban jellemzően a dobozkák tartanak rendet - ám az is előfordul, hogy belül teljesen üresek, mert már nem tudok mit tárolni bennük, így leginkább díszként funkcionálnak. Talán ez lesz a sorsa ennek a két apró, ám gyönyörű dobozkának is, de nem bánom, mert önmagukban is szépek, alig negyedóra alatt elkészülnek, és ajándékötletnek sem utolsók! :) 


Szükséges kellékek, eszközök:

+ fehér (vagy bármilyen más színű) akrilfesték
+ pici fadoboz (hobby- és papír-írószer boltokban kapható, kb. 200-300 Ft)
+ ásványok, féldrágakövek - kislány koromban meg voltam zavarodva az ásványokért, így tekintélyes kis gyűjteményt 
halmoztam fel, de ha nektek esetleg nincs otthon egy-két darab, itt körülnézhettek :)
+ ecset, pillanatragasztó


A fadobozkákat akrilfestékkel lefestjük - én három vékony réteget is felkentem mindkettőre, hogy minél kevésbé látszódjanak az ecsetnyomok. A rétegek nagyon hamar, alig 10 perc alatt száradnak, így ha olyan festéket sikerül beszereznetek, ami nagyon szépen fed, valóban alig negyedóra alatt elkészíthettek egy-egy ilyen ékszerdobozt. Miután a legutolsó festékréteg is megszáradt, nincs más dolgunk, mint pillanatragasztó (vagy ha kényelmesebb, ragasztópisztoly) segítségével felragasztani az ásványokat a dobozok tetejére. 





Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)



Olvastad már?

0 hozzászólás

Flickr Images