Debreceni régiségvásár

A debreceni régiségvásár az, ahová már évek óta vágyom, de eddig valahogy mégis kimaradt az életemből - pedig már több mint három éve az i...

A debreceni régiségvásár az, ahová már évek óta vágyom, de eddig valahogy mégis kimaradt az életemből - pedig már több mint három éve az időm nagy részét Debrecenben töltöm. Most, hogy Viktor is itt lakik velem, már nem menekülök mindig haza péntek délutánonként, hanem szívesen töltöm itt a hétvégéket is. Múlt vasárnap végre eljutottunk a régiségvásárba is, amit kéthetente rendeznek meg a Kishegyesi úti Tesco parkolójában. Eleve imádom a különleges használt holmikat, így egy kupacba gyűjtve ennyi apró régiség pedig számomra majdhogynem egyenlő a földi mennyországgal. Néhány itt készült fotót mutatok most nektek, hátha ti is kedvet kaptok a kincskereséshez :)






Ti szeretitek a régiségvásárokat? :)



Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nem nagyon szoktam vásárolni ilyen helyen, inkább csak nézelődni. Az a Remarque könyv nem a legjobb, bár szeretem az írót. Pont ilyen rézmozsarunk van, de csak dísz. Legutóbb, amikor ilyen helyen voltam, kint volt egy maci, hogy 12ezer Ft. A pasas kikérte magának, hogy ez egy antik maci. Hazamentem, mondtam anyámnak, hogy régiségünk van, ő pont olyat kapott az apjától, amikor kisgyerek volt, csak jobb állapotban van, mint a vásáros :) Kezdek rájönni, hogy mi eldugjuk a spájzba azokat a cuccokat, amiket más kiállít a piacon :)

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk elég ambivalens érzés látni az otthonihoz hasonló cuccokat valahol kirakva, találtam egy poharat otthon hátul a szekrényben, már csak 3 van a készletből, anyám megjegyezte, hogy ezt még az első munkahelyén vette, 40 éves pohár, színes az alja. Anyósom is őrizgeti a régi cuccokat, pedig már ő is elmúlt 70, gondolhatod. Legutóbb egy várban voltunk, a kiállítóteremben egy olyan tányér volt, mint nekünk otthon a falon, csak rosszabb állapotban. Ilyenkor lesek nagyokat, színes festett tányér. Kicsit elkap az érzés, hogy öregszem :)

    VálaszTörlés
  3. Oda vagyok a régiség vásárokért, hisz annyi szép dolgot lehet találni ott! Régebben sokat jártam én is ilyen vásárokra, de valahogy az idő múlásával el is felejtődött. De ezek a gyönyörű képek most arra ösztönöznek hogy é nis elmenjek és végig sétaljak a sorok között és rátaláljak pár különleges darabra és megörökítsem őket. :D Persze nem sikerülne olyan szép képeket készítenem mint neked(még kezdő fotos vagyok), de le a kalapp al nagyon tetszenek a képek. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon hangulatos képek! Először azt hittem a kiskutyára, hogy szobor! :D Nálunk is nagyon sok ilyen régiség van otthon, anyáéknál, nagyszülők holmijai közt is lehet kincsekre lelni. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images