TURI-MURI | 2015/III.

Eltelt egy újabb negyedév, én pedig továbbra is tartom magam ahhoz, hogy idén csak másodkézből vásárolok ruhákat - újévi fogadalmamhoz még...

Eltelt egy újabb negyedév, én pedig továbbra is tartom magam ahhoz, hogy idén csak másodkézből vásárolok ruhákat - újévi fogadalmamhoz még soha nem voltam ilyen hosszú ideig hűséges! Mivel már elég hűvösre fordult az idő, nyár végén igyekeztem őszi-téli darabok után kutatni (többé-kevésbé sikerült is), ám az elmúlt három hónapban még inkább a nyári darabok voltak túlerőben. Kíváncsian várom, mit tartogatnak számomra az őszi hónapok, mert bizony van pár új debreceni turi a listámon, ahová mindenképpen be szeretnék kukkantani!



Az elmúlt negyedév kedvencét néhány hete vásároltam egy debreceni angol turiban (egészen pontosan a Burgundia utca és a Csapó utca sarkán, utcakép itt). Korábban is betértem már ide, de akkor nem találtam semmi kedvemre valót. Nem a legolcsóbb, "filléres" turik közé tartozik, de az itt kapható ruhák általában véve jó minőségűek, és különlegesebb darabokra is könnyedén bukkanhatunk. Amint megláttam ezt a kék miniruhát, rögtön tudtam, hogy kell nekem - szerencsére éppen az én méretem volt!

Kék peplum szabású miniruha | Burgundia utcai angol turi, 2200 Ft


Az előző Turi-muri bejegyzésben már írtam a Szent Anna utcai angol turiról (akkor egy kék-fehér csíkos nyári ruhát vásároltam itt potom 600 forintért), most pedig erre a különleges szabású blúzra bukkantam rá. Sajnos vállfán nem néz ki olyan jól, mint felvéve, úgyhogy igyekszem megmutatni majd nektek egy összeállítás részeként is :)

Felső | Szent Anna utcai turi, 495 Ft


Éppen valamit sütöttem egy augusztusi napon, amikor csörgött a telefonom. Anyu a berettyóújfalui Tescóban lévő kis turiban lelt egy elegáns szabású, szürke ruhát, és felhívott, hogy megvegye-e? Nagyon rég leszoktunk már erről a fajta vásárlásról, de bíztam anyu ízlésében, úgyhogy áldásomat adtam a ruhára :D A ruha tényleg nagyon elegáns, de sajnos nem éppen az én méretem, eléggé bő a dereka - persze még mindig jobb, mint ha szűk lenne, mert ezen még lehet segíteni. Eddig még nem volt időm, de el fogom vinni a varrónőmhöz, aki szó szerint csodákra képes :)

Szürke ruha | Turi - Tesco Berettyóújfalu, 1140 Ft


Van egy kis turi Berettyóújfaluban, ahová gyakran benézek. Nagy előnye, hogy valóban fillérekért lehet itt kincsekre bukkanni - ám türelmesnek is kell lenni: eléggé ritkán itt lelek kis méretű és egyben jó minőségű ruhadarabokat. Most szerencsém volt: ez a blézer/kabátka éppen az én méretem, ráadásul féláron jutottam hozzá!

Barna kabátka | Trendi Turi Berettyóújfalu, 840 Ft


Az előző kis kabáttal együtt vásároltam ezt a kék topot is, amit egyébként lehet, hogy nem vettem volna meg, de hát mégiscsak 200 forintba került...

Kék top | Trendi Turi Berettyóújfalu, 200 Ft


Egy icipicit már megbántam, hogy megvettem ezt a ruhát, de azt hiszem, éppen egy eléggé rossz napon voltam túl, és valami különlegesre vágytam. Na ez a ruha aztán tényleg az! Nem értem magam, mert egyébként nem túl gyakran járok bulizni, más alkalmat meg nem nagyon tudok elképzelni a ruha viselésére (esetleg csak a jövő évi nyaralást). Mivel eléggé szűk szabású, így - azt remélem - ösztönözni fog, hogy kezdjek el végre tornázni, ugyanis eléggé el vagyok lustulva, és ez a derekamon is meglátszik. Nem tartom magam ducinak, nem erről van szó, inkább csak kissé "puhának", aminek az a szörnyű következménye, hogy ez a ruha nagyon nevetségesen mutat alsóneművel viselve, csak hogy szépen fejezzem ki magam... (Anélkül pedig természetesen szóba sem jöhet!) Bárcsak tornázni is olyan hatékonyan tudnék, mint turikban vásárolni! Talán 2016 januárjában ezt kellene majd megfogadnom... :)

Zöld cipzáros miniruha | Sister Shop Berettyóújfalu, 935 Ft


Csipkés blúz | Háda Debrecen. 1500 Ft


A Hádában általában meg szoktam várni a szezon végi 50 százalékos leértékeléseket. A féláron történő vásárlás magában hordozza azt a veszélyt, hogy olyan ruhákat is megveszünk, amelyeket egyébként teljes áron lehet, hogy ott hagynánk az üzletben. Szerencsére most sikerült olyan darabokra bukkannom, amelyekbe nem csak alacsony áruk miatt szerettem bele - a sokáig elhúzódó nyári hőségben folyton ez a színes kánikulatop, és az alsó képen látható királykék nyári ruha volt rajtam.

Mintás top | Háda Debrecen, 795 Ft


Nyári ruha | Háda Debrecen, 695 Ft




Még július elején bukkantam erre a korall színű pólóra, egy picike berettyóújfalui turiban, nem messze a főtértől. Tetszik a szabása, a színét pedig egyenesen imádom - és egy boldog emlék is fűződik már hozzá, hiszen ebben a pólóban érkeztem meg idén nyáron Kefaloniára :)

Korall színű póló | "Pici turi" Berettyóújfalu, 450 Ft


A turizásnak egyetlen hátránya van: borzasztó nehezen találok magamnak hosszú nadrágokat. Szerencsére az egyik Csapó utcai turiban (utcakép itt) találtam egy hosszú szárú, bordó színű farmert - bár ezt is kezelésbe kell vennie majd a varrónőmnek, ugyanis a lábszáramon túlságosan bő. Néhány hete vásároltam egy szuper, csíkos rövidnadrágot is (a bejegyzés elején bemutatott, Burgundia utcai turiban), ezen kívül pedig anyukám talált nekem egy ehhez hasonló, bézs színű nadrágot 80, azaz NYOLCVAN forintért. Kész rejtély, hogy hogyan csinálta! :D 

Bordó farmer | Csapó utcai Maxi Turi, 1065 Ft
Csíkos rövidnadrág | Burgundia utcai angol turi, 1500 Ft
Bézs capri nadrág | Sister Shop Berettyóújfalu, 80 Ft


Ritkán szoktam táskát találni turikban, mert általában túl későn érkezem, és addigra elkapkodják a szép darabokat, végül pedig már csak a foltos, kopott, piszkos darabok maradnak. Most viszont mázlim volt ezzel az elegáns, törtfehér táskával :)

Táska | Trendi Turi Berettyóújfalu, 760 Ft




Nektek melyik darab a kedvencetek? 
Ti milyen turis kincsekre bukkantatok mostanában? :)





Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Most is jó dolgokat vadásztál!:) Leginkább a kék miniruha és a fehér táska tettszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Te aztán tudsz vásárolni :) Jól néznek ki ezek a ruhák, felvéve biztosan még szebbek.

    VálaszTörlés

Flickr Images