KINCSEK FILLÉREKÉRT | SZEPTEMBER

Szeptemberben igyekeztem visszafogni magam a filléres kincsek utáni kutatást illetően, ugyanis reméltem, hogy a Glamour-kuponok között i...

Szeptemberben igyekeztem visszafogni magam a filléres kincsek utáni kutatást illetően, ugyanis reméltem, hogy a Glamour-kuponok között idén ősszel is lesz F&F Home-os és KiKes kupon (ezt a kettőt vágtam ki először, és szó szerint mellettük alszom, mivel az éjjeliszekrényemen őrizgetem őket). Már megvan a kis Glamour-napi kívánságlistám is, amelyen most kivételesen csupa hasznos holmi szerepel - legalábbis szeretném ezt hinni! Azért ebben a hónapban is bekukkantottam egyszer a KiKbe, ahová olyan szuper őszi dekorációk érkeztek, mint például ez a kis mécsestartó. Ezer éve vágytam már hasonlóra! :)


Mécsestartó | KiK, 430 Ft


Valamit nem ártana tenni is ebbe a mécsestartóba, nem igaz? :) Illatgyertyák iránti szenvedélyem továbbra sem csillapodott - éppen ellenkezőleg: a hideg hónapok közeledtével elkezdtem megszállottam kutatni az igazi őszi-téli illatok után. Esős délutánokon nincs is jobb, mint meggyújtani néhány fűszeres almás illatmécsest, főzni egy jó meleg teát, és egy puha plédbe kucorodva olvasgatni, vagy maratoni sorozatnézésbe kezdeni. Ti milyen illatokat kedveltek leginkább?

Fűszeres almás illatmécses (24 db) | KiK, 530 Ft


Régebben nagyon imádtam a fülbevalókat, és bár ma már eléggé ritkán hordom őket, egy pár apró "bedugós" fülbevalónak nem igazán tudok ellenállni. Három párnak végképp nem. Főleg, ha ilyen jó áron megszerezhetem őket. 

Fülbevalószett (3 pár) | KiK, 290 Ft





Nektek hogy tetszenek a szeptemberi filléres kincsek?
Ti is szoktatok ilyenkor őszi dekorációkat vásárolni - vagy esetleg készíteni? :)





Olvastad már?

1 hozzászólás

  1. A kikes és f&f-es kuponok nálam is kivágva várják a 8-át :-)

    VálaszTörlés

Flickr Images