ÉLETKÉPEK

Olyan gyorsan eltelt ez a nyár! Persze nem panaszkodom, hiszen valószínűleg azért érzem így, mert mindig volt mit csinálnom, és soha nem u...

Olyan gyorsan eltelt ez a nyár! Persze nem panaszkodom, hiszen valószínűleg azért érzem így, mert mindig volt mit csinálnom, és soha nem unatkoztam. Viktorral elutaztunk Görögországba egy hétre, Horvátországba egy hosszú hétvégére, és Pesten is eltöltöttünk két napot. Sikerült találkoznom minden barátnőmmel, azokkal is, akikkel messze élünk egymástól. Elkezdtem főzni tanulni, és már teljesen egyedül is el tudok készíteni néhány egyszerű ételt (még mindig elámulok ilyenkor magamon). Moziztunk, napoztunk, fagyiztunk, jókat ettünk-ittunk, szalonnát sütöttünk, grilleztünk, a kutyusainkkal játszottunk a kertben. Nagyon jó volt az idei nyár, így hát most még a szokásosnál is szomorúbb vagyok, hogy véget ért - ugyanis szeptemberben valahogy minden évben úrrá lesz rajtam egy nyársirató hangulat, ami csupán néhány hétig szokott tartani, mivel nagyon hamar bezsongok, és elkezdek a karácsonyra készülődni! Kicsit furcsa, hogy elvégeztem az egyetemet, nem vagyok többé diák, és nem kell a szabadidőm nagy részét tanulással töltenem, legalábbis a tanulásnak azzal a stresszes fajtájával nem, amit automatikusan vizsgák követnek. Új ismereteket ugyanis imádok szerezni, és a születésnapomra is kaptam néhány hasznos könyvet ajándékba :)








Nektek hogy telt a nyaratok? :)





Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Szuper képek lettek, kedvenceim a kutyások és virágosak!

    VálaszTörlés
  2. :) Jó képek, tartalmas nyaratok volt!

    VálaszTörlés

Flickr Images