HUSZONKETTŐ

Ma lettem huszonkét éves, így amellett, hogy az instagram-bemutatkozásomat sürgősen át kellett írnom, úgy gondoltam, vicces lehet, ha mego...

Ma lettem huszonkét éves, így amellett, hogy az instagram-bemutatkozásomat sürgősen át kellett írnom, úgy gondoltam, vicces lehet, ha megosztok magamról 22 apró titkot és kissé nevetséges, fura szokást, hogy ezáltal kicsit még jobban megismerjetek :)


  1. Azért szeretek egyedül vezetni, mert olyankor mindig önfeledten énekelek. 
  2. A pogácsát mindig úgy eszem, hogy vízszintesen kettéválasztom: az alsó részével kezdem, majd a felső réteggel fejezem be, ahol a legropogósabb.
  3. Kiskoromban gyűjtöttem a színes ceruzáim kitört hegyeit. Egyik kedvenc időtöltésem volt a "hegyszámlálás": a kitört hegyeket színek szerinti kategóriákba soroltam, és megszámláltam őket. Kicsit Mr Monkos, tudom! :D
  4. Nincs megnyugtatóbb hang a világon számomra, mint a tücsökciripelés nyári estéken.
  5. Csak a saját biciklimen tudok biciklizni, máséval elesek - legalábbis ebben a kényszerképzetben élek.
  6. Nem szeretem édesen inni a kávét. Viszont feketén sem szeretem: mindig tejjel (és általában hidegen) iszom.
  7. Betegesen rettegek az erektől. A sajátomtól is. Vérvételen teljesen magamon kívül vagyok, pedig külön-külön sem a vértől, sem a tűktől nem irtózom: védőoltástól, vagy az érzéstelenítő injekciótól semmi bajom nincsen, és tetoválásom is van. Viszont ha meghallom a "véna" szót, vagy a nagy melegben kidagadnak az erek a kezemen-lábamon, hát szabályszerűen rosszul vagyok.
  8. Sokféle színű volt már a hajam, de most lenövesztettem, és feltett szándékom, hogy soha az életben nem fogom többé befestetni.
  9. Egy 1 kg-os csomag kesudióval teljesen le lehetne venni a lábamról - sajnos még senki nem próbálta.
  10. Nagyon szeretek utazásokat tervezgetni, és Viktorral a laptopunkon mindig a következő úticélunkat állítjuk be háttérképként.
  11. Órákat vagyok képes eltölteni azzal, hogy elképzelek társalgásokat és monológokat, amik soha nem fognak megtörténni. Ha valamiért mégis hasonló helyzetbe kerülök, akkor pedig nagyon ritkán tudok mindent úgy elmondani, ahogyan elterveztem.
  12. Imádok listákat írni. Azt hiszem, ha egy nap nem írhatnék több listát, véget érne az életem.
  13. Nem kedvelem a macskákat, nagyon nem. Távolról aranyosnak tartom őket, de mindig fújnak rám és megkarmolnak. Szerintem sejtenek valamit!
  14. Röhejesen nem vagyok tisztában az aktuális zenei trendekkel, és nem is nagyon bírom elviselni a klubzenéket. 
  15. Viszont ha megtetszik egy dal, képes vagyok egy napon keresztül hallgatni ugyanazt. Hozzáteszem, ezek általában Lana Del Rey dalai.
  16. Kiskoromban irreális módon mindig ikertestvérre vágytam - ebben valószínűleg nagy szerepe volt annak, hogy Olsen ikres filmeken nőttem fel.
  17. Ha választanom kellene egész napos tanulás/munka és néhány órányi bulizás között, az előbbire voksolnék.
  18. Lapos talpú cipőkben rettentően fáj a lábam. Vezetni is sokkal jobban tudok magassarkúban, mert a sarokra támaszkodok.
  19. Nagyon maximalista vagyok, de egyszerre csak egy-két komolyabb dologban tudok száz százalékos teljesítményt nyújtani. Ha úgy látom, hogy valamiből nem leszek képes kihozni a maximumot, inkább el sem kezdem. Vagy tökéletesen, vagy sehogy.
  20. Ha egy filmet nézek, és valaki magyaráz benne, én mindig bólogatok! :D
  21. Szeretek olvasni, de nem falom a könyveket. Egy-egy szuper könyv után mindig gyászidőszakot tartok, hogy nehogy hűtlen legyek hozzá.
  22. Nagyon-nagyon szeretnék megtanulni zongorázni.

Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. Nagyon boldog szüliapot kívánok! :)
    Aranyosak ezek a 'tények' rólad :3

    VálaszTörlés
  2. Uhh nálam a tücsökciripelés a legirritálóbb hang, na jó nem, mert holtversenyben van csomó mással :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én pedig már minden évben alig várom, hogy elkezdjenek ciripelni :D Ebből is látszik, hogy igazi "vidéki kislány" vagyok. A gyermekkoromra és az otthonomra emlékeztet ez a hang :)

      Törlés
  3. Isten éltessen! :) 22 évesnek is jó lenni, de én eddig 21 évesen voltam a legboldogabb, persze tudom, hogy a boldogság rajtunk is múlik..
    Érdekesek ezek a tények rólad, nekem is megvannak a magam furcsaságai, mint ahogy mindenkinek:)
    A 11, 12, 15. és 17. pont állításai rám is teljesen igazak!

    VálaszTörlés

Flickr Images