DON'T TAKE ME HOME AGAIN, TAKE ME TO A NEW LAND

Korábban sosem voltam egy szoknyás típus, de tavaly valami bekattant bennem, és elkezdtem gyűjtögetni a szoknyákat és a nyári ruhákat - mo...

Korábban sosem voltam egy szoknyás típus, de tavaly valami bekattant bennem, és elkezdtem gyűjtögetni a szoknyákat és a nyári ruhákat - most pedig hálát adok az égnek, mert nem tudom, mit vennék fel ebben a kánikulában! Nagy melegben ma már sokkal jobban érzem magam hasonló darabokban, mint mondjuk egy rövidnadrágban. Ezt a fekete-fehér csíkos F&F szoknyát már láthattátok egy korábbi outfit-posztban - nagyon sokáig csak fehér felsőkkel hordtam, de aztán rájöttem, milyen jól mutat élénk színű darabokkal is. Talán azért, mert kicsikét még mindig nyaralós hangulatban vagyok, erre a "görögkék" topra esett a választásom :)



Sokáig vacilláltam, hogy ezt a barna szandált vegyem-e fel, vagy a fehéret - persze utólag már azt gondolom, fehérrel jobb lett volna az összkép, de a valóságban nem üt el a szandál ennyire a bőröm színétől, mint a fotókon. Viktor sajnos már nem volt arra hajlandó, hogy hazamenjünk, és miután cipőt cseréltem, visszatérjünk a fotózás helyszínére, így hát maradnom kellett ennél :D Talán furcsálljátok, miért került a szandál 0 Ft-ba - a tavaly nyári Deichmann leértékelésen volt egy olyan akció, hogy ha három pár leértékelt cipőt veszünk, a legolcsóbb pár ingyen van (az eredeti ára egyébként 2995 Ft volt, így nagy becsületesen ezzel számoltam, amikor a szett értékét határoztam meg). Itt most kivételesen csak egy turis darab van, de láthatjátok, hogy "hagyományos" boltokból is lehet pénztárcabarát módon öltözködni :)


                                                 

Top | H&M, 1290 Ft
Csíkos szoknya | F&F, 1490 Ft
Táska | Böszörményi úti Pinceturi, 800 Ft
Gyűrű | AliExpress, $ 0.48 (kb. 130 Ft) innen
Szandál | 0 Ft (eredeti ára 2995 Ft)




Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Régebben mindig halásznadrágban jártam, míg rá nem jöttem, hogy kevés embernek áll jól, és én is vettem csomó szoknyát, imádom a szoknyákat, tényleg csak kalandparkba vettem fel rövidgatyát ezen a nyáron. A csíkos szoknyád szerintem minden színnel jól mutat, bármit fel lehet hozzá venni. Csinos vagy, mint mindig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy én is így voltam ezzel, csak nem halásznadrágokat, hanem rövidebb sortokat hordtam, de aztán félig tudatosan félig öntudatlanul egyre elegánsabb és nőiesebb ruhákat kezdtem vásárolni, a legtöbb ma kapható rövidnadrág pedig ebbe nem illik bele (tisztelet a kivételnek, mert vannak szép darabok). De nagyon sok sortból az ember fél feneke kilóg, ettől ki tudnék borulni - pedig tinikoromban valahogy nem zavart :D

      Törlés
  2. Nagyon jó szett lett, nagyon tetszik! Csinos! Én is szeretem a szoknyákat, de leginkább a szoknyás ruhák a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Niki! :) A ruhákat én is jobban szeretem, a szoknyákban viszont inkább az a jó, hogy lehet őket variálni :)

      Törlés

Flickr Images