Kincsek fillérekért | július

A nyaralásról szóló élménybeszámolókat kicsit megszakítva, a blog hagyományaihoz hűen ebben a bejegyzésben azokat a filléres apróságokat s...

A nyaralásról szóló élménybeszámolókat kicsit megszakítva, a blog hagyományaihoz hűen ebben a bejegyzésben azokat a filléres apróságokat szeretném megmutatni nektek, amelyeket júliusban sikerült beszereznem. Annyira változatos kincsekkel most nem büszkélkedhetek, mint általában, mivel a szerzemények nagy részét illatgyertyák- és mécsesek teszik ki. Viktorral már lassan négy és fél éve tartó kapcsolatunk alatt megfigyeltem, hogy bár néhány dologban félelmetesen egyforma az ízlésünk (például ha sorozatokról, zenéről, ételekről, vagy akár utazásról van szó), egyes területeken annyira ellentétesek vagyunk, hogy azt egyszerűen nem lehet szavakkal kifejezni. Ő például adrenalinfüggő, és imádja az extrém sportokat, nekem pedig már az is elég extrém, ha biciklivel megyek a boltba! :D A másik kényes terület a lakberendezés - emiatt kissé aggódom is, mert ha nem is a közeljövőben, de már tervezzük az összeköltözést. A kanapé, étkezőasztal, vagy párna, amit én szépnek és hangulatosnak látok, neki nem tetszik, és fordítva. Ez a "harcmező" a képek felfüggesztési módjától kezdve az apró lakásdekorációkon át egészen az illatgyertyákig terjed: Viktor nem bírja az édes illatú gyertyákat, amikért én pedig egyenesen odáig vagyok, mert takaróba beburkolózós, kávézós otthoni délutánok nyugalmát juttatják az eszembe. Egy biztos: a közös lakásunkban minimum két külön szobának lennie kell majd...



Vaníliás illatgyertya | F&F Home, 299 Ft
Csokoládés illatgyertya | F&F Home, 299 Ft


Kefalonia, és a szomszédos Zakynthos szigete is híres az imádni való caretta caretta teknősökről, így nem térhettem haza valamilyen apró, teknőcös szuvenír nélkül. Néhány hűtőmágnest a barátnőimnek vásároltam ajándékba, és bár magamnak már nem akartam venni semmit, legutolsó nap, közvetlenül a hazaindulás előtt elcsábultam, és megvettem egy aranyos plüss kis telefondíszt is... 

Teknőcös hűtőmágnesek | kefaloniai szuvenír, 1.50 €
Teknőcös plüss telefondísz | kefaloniai szuvenír, 1.50 €


Ezt a hűtőmágnest családi szuvenírnek hoztam haza, mert anyukám mindig a lelkemre köti, hogy semmit ne vegyek nekik, ne erre költsem az eurót kint. Én ezt minden utazás során be is tartom, mert nem látom értelmét felesleges szuvenírek felhalmozásának, és a nyaralást amúgy sem valami karácsonyfélének látom, amikor kötelező jelleggel hordani kell haza az ajándékokat a családnak minden apropó nélkül. Ezért általában egy olyan kis emléktárgyat szoktam venni, amit itthon közös térben helyezünk el, így anyuék is velem együtt gyönyörködhetnek benne. Most erre a kis kőlapból készült, egyedi hűtőmágnesre esett a választásom, amelyre valahogyan (nem tudom, pontosan milyen módszerrel, de nagyon-nagyon szeretném én is kipróbálni és elsajátítani ezt a technikát!) egy Assos városkájáról készült fotót nyomtak. Assos a legkedvesebb hely lett számomra az egész világon - már amennyit eddig a világból láttam - hamarosan rengeteg fotót láthattok majd róla :)

Hűtőmágnes | kefaloniai szuvenír, 2.50 €


Na igen, mécsesből soha nem elég! Ezek az isteni, karácsonyt idéző illatmécsesek sem lesznek Viktor kedvencei, de nem baj, egyelőre nem neki kell szaglásznia őket :D Annyira megtetszett az illatuk, hogy gyorsan két csomagra is lecsaptam a GoodsMarketban, mielőtt esetleg elfogynának. (Ja, és igen, vagyok olyan elvetemült, hogy már most a karácsonyra készülök. Ez a minimum, hiszen karácsonykor már a jövő évi nyaralást szoktam tervezni!)

Nagymama sütije illatmécses | GoodsMarket, 199 Ft/csomag




Nektek hogy tetszenek a júliusi filléres kincsek? 
Ti is szeretitek az illatgyertyákat? Milyen illatokat részesítetek előnyben? :)





Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Na, én meg nem szoktam illatgyertyázni, semmilyen mesterséges illatot nem szeretek. Nálunk az ablak kinyitása-becsukása is olyan, hogy párom kitárna mindent én meg bezárnék mindent szellőztetés után. Legfeljebb nem együtt extrém sportoltok, én sem járok teljesítménytúrára. Szerintem nem baj, ha az embernek van saját hobbija, nem kell mindig egymáson lógni. Ha a lényeges kérdésekben egyetértetek, pár ízlésbeli különbség nem zavarhat be, végülis nem vagytok ugyanaz a személy :)
    Rengeteg hűtőmágnesünk van, mindenkitől azt kapunk. Meg kulcstartót :) Nemcsak az gond, hogy kinek mit vegyünk a nyaralásból, mert ugye legyen olcsó de mégis helyi dolog és mégse gagyi, hát nehéz-meg a kapott ajándékot is nehéz elhelyezni a lakásban, szekrény mélyére mégsem illik. Én legjobban a használati tárgyaknak örülök, sörnyitó, pohár, póló, ilyesmi, vagy amit meg lehet enni, cukor, csoki. A sokadik vázát meg fabiszbaszt meg egyéb porfogót inkább mindenki saját magának vegye. (Kivéve, ha valaki pont ilyesmit kér, ugye.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy szóval sem mondtam, hogy egymáson lógunk vagy ilyesmi, kiráz a hideg azoktól a pároktól, akik nem engedik, hogy a másik jól érezze magát nélküle. Mi már tinikorunkban megbotránkoztattuk a körülöttünk lévő (azóta persze nagyrészt felbomlott) párocskákat azzal, hogy folyamatosan eljártunk bulizni a másik nélkül, meg nem voltunk hajlandóak közös csókolózós profilképet kitenni facebookra :D Szerintem kicsit félreérthettél, a bevezetőben csupán a köztünk lévő különbségek humoros oldalát próbáltam megragadni :)

      Általában én is mindig hűtőmágneseket adok és kapok is másoktól, de én nagyon örülök nekik, szerintem ezek a legjobb szuvenírek, mert ki lehet őket pakolni szem elé, de nincsenek útban, mint a vázák, képecskék, szobrok, és hasonló porfogók :)

      Törlés
    2. Úgy értettem, hogy nem baj, ha vannak totál éltérő tulajdonságaitok :)
      Csókolózós kép a FB-ra?? Most elhűltem, miért van, aki ilyet kitesz? Nálunk is szabadság van, nemcsak együtt megyünk el bárhová, sőt nekem kell külön idő is, amikor tökegyedül vagyok a lakásban. Feltölt.
      Ha összeköltöztök, kíváncsi lennék a lakberendezős ötletekre, a mi lakásunk szerintem sosem lesz kész. Nálunk minden barna-narancs-zöld-sárga-krémszín, egyes szobák jobban elmennek egyik szín felé, mások meg kevésbé.

      Törlés
  2. Biztos vagyok benne, hogy megtaláljátok a jó megoldást az összeköltözésnél.
    A teknősöket én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés

Flickr Images