Hippi buszos nyári torta

Tuti, hogy előző életemben egy álmodozó, horgolt felsőkben szaladgáló hippi lehettem, ugyanis egy virágfüzérekkel, színes párnákkal és álo...

Tuti, hogy előző életemben egy álmodozó, horgolt felsőkben szaladgáló hippi lehettem, ugyanis egy virágfüzérekkel, színes párnákkal és álomfogókkal feldíszített kis Volkswagen hippi buszért bármit megadnék. Szeretnék elindulni az országúton, és persze nem állnék meg itthon, hanem bejárnám vele Európát, napszemüvegben és tollas nyakláncokkal, és a negyven fokos hőségben megállnék hideg üdítőt meg nyalókát venni a benzinkutaknál. A legjobb barátnőmet vinném magammal, természetesen valamilyen Thelma és Louise koreográfia szerint, bár a gyilkosságot mindenképpen kihagynánk a programból. Vagy pedig Viktort, ez esetben már talán kicsit Lolitásra sikeredhetne az utazás, már csak azért is, mert őrületbe kergetném vezetés közben. Addig is, amíg álmodozom (mert bár egy kis lakókocsira még biztosan szert tehetek az életben, addig nem valószínű, hogy a szeretteimet úgy el tudnám varázsolni, hogy hirtelen a Hair szereplőinek képzeljék magukat) kezdetnek itt van ez a hippi buszos kis nyári torta, amit pár hete alkottam :) 


A torta belül vakondtúrásos volt (banán és tortadarás tejszínhab), mivel ez az egyszerű de nagyszerű süti a család kedvence. Inkább a torta külsejére helyezném most a hangsúlyt: fehér fondant-nal vontam be, majd ezután készítettem el a színes díszeket. Egy kb. öklömnyi masszát folyékony ételszínezékkel kékre festettem, két, ennél valamivel kisebb golyócskát pedig zöldre és rózsaszínre. A hippi busz elkészítésének menetét a képen láthatjátok (a nagyobb méretért kattintsatok a fotóra). Sablont most nem használtam, mindent szabad kézzel vagdostam ki a fondant-ból egy éles kés segítségével. Először a busz alapját vágtam ki, majd a fekete ablakok megfestése után (por állagú ételszínezékkel dolgoztam) a kék részeket formáztam meg. A VW jelet fekete ételfilccel rajzoltam meg, de ha nem szeretnétek vele pepecselni, ez el is hagyható. Végül egy kis szörfdeszkát is készítettem fondant-ból (fogpiszkálókat szúrtam bele, hogy knnyen a tortához tudjam rögzíteni, és ne konyuljon le), majd miután a helyére tettem a deszkát és a buszt is, a tengerparti homokot imitáló darált háztartási keksszel, valamint apró fondantvirágokkal díszítettem fel a tortát. Ehhez AliExpressről rendelt kis kiszúró formákat használtam, amiket nagyon imádok: a májusi filléres kincsekben már láthattátok őket, és azt is, honnan tudjátok megrendelni. A cukorvirágokat egy kevés vízzel rögzítettem a tortára. 





Nektek hogy tetszik? :)






Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nagyon ügyes vagy! Ez is nagyon ötletes, csakúgy mint a többi :))

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett :) A békés része nekem is tetszik ennek a korszaknak, a stílus és életérzés, természetesen a Hair is mérföldkő, örök kedvenc. Nem tudom, lehet-e még úgy autókázni, ahogy gondolod, vagy el kell kerülni az autópályákat :) A héten megálltunk egy út menti pihenőben, kis faházas épület volt, mint az amcsi filmekben, nagy üvegablakokkal, baromira tetszett :) És jobb volt a kaja, mint sok étteremben.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki lett, a színek is tetszenek! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images