Eat the rude cake

Viktort már többször is megleptem olyan tortákkal, melyeket kedvenc sorozataink inspiráltak. Második évfordulónkra egy Dexter-témájú tortá...

Viktort már többször is megleptem olyan tortákkal, melyeket kedvenc sorozataink inspiráltak. Második évfordulónkra egy Dexter-témájú tortát készítettem (évfordulóra kicsit fura választás, de nagyon nagy sikert aratott a torta; ha kíváncsiak vagytok rá, ide kattintva megnézhetitek). Tavaly a szülinapján pedig egy Trónok harca tortával ajándékoztam meg - idén a Hannibal harmadik évadának premierjét várva pedig egy egyszerű csokitortával leptem meg. Szerettem volna egy bonyolultabb, látványosabb desszertet készíteni, levágott végtagokkal és egyéb hannibalságokkal, de sajnos államvizsga előtt álltam, így csak erre a földből kiemelkedő szarvas sziluettre, és az eat the rude feliratra maradt időm. 


A csokitorta receptemet már egy korábbi bejegyzésben olvashattátok, így ezt nem írnám le újra. Néhány szót viszont ejtenék a dekorációról: a Hannibalban újra meg újra felbukkanó, fenyegető szarvasmotívumot szerettem volna valahogyan felhasználni. Nem tudom, mennyire lett fenyegető, inkább aranyosnak mondanám, de a lényeg, hogy Viktornak legalább leesett, miről mintáztam a tortát :D Sütöttem egy bónusz piskótalapot, azt apró cafatokra tépkedtem, és összekevertem egy kevés, sodrófával szintén apróra tördelt kakaós Győri keksszel. Ezzel a "földdel" borítottam be a tortát, majd kakaóporral is megszórtam. A szarvast olvasztott étcsokoládéból készítettem el - itt már láthattátok, hogyan lehet csokoládéból portrékat készíteni. Most is sütőpapírra rajzoltam fel a szarvast, étcsokoládéval rajzoltam meg, és hűtőben dermesztettem. A feliratot (ami kicsit rosszul sikerült), szintén ilyen módszerrel készítettem el, csak fehér csokoládéból.




Nektek hogy tetszik? :)
Van köztetek Hannibal-rajongó? (Mit gondoltok eddig az új évadról?)






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. A legnagyobb Hannibal rajongók egyike vagyok én is. :) És szívesen látnék az asztalomon ilyen tortát, nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hannibalt nem is lehet nem szeretni :D Bár eleinte kicsit elégedetlen voltam az új évaddal, a legutóbbi rész annyira tetszett, hogy egymást után kétszer is megnéztem :D Örülök, hogy az egyszerűsége ellenére tetszik a torta! :)

      Törlés

Flickr Images