Szupergyors muffin 3 hozzávalóból

Biztosan veletek is előfordul, hogy megkívántok valamilyen finom édességet, de természetesen annak csak a hozzávalóit találjátok meg ott...

Biztosan veletek is előfordul, hogy megkívántok valamilyen finom édességet, de természetesen annak csak a hozzávalóit találjátok meg otthon. Az édességet pedig mindannyian most rögtön akarjuk, minél kevesebb macerával, minél hamarabb. Íme tehát egy találós kérdés: mit kell hozzáadni négy kanál liszthez és egy tojáshoz, hogy hihetetlenül egyszerű, gyorsan elkészíthető és ínycsiklandozó desszertet kapjunk? A szupertitkos harmadik összetevőért és további fotókért kattintsatok az Olvass tovább-ra! :)


Ha a Nutellára tippeltetek, akkor igazatok volt: a titkos és mennyei összetevő ez esetben a Nutella. Le kell szögeznem, hogy rettenetesen imádom a Nutellát, minden formában. Most sok mindenkit meg fogok botránkoztatni, de nem nagyon tud érdekelni, hogy hizlal. Lehet, azért vagyok ilyen oktondi és önző, mert nem igazán vagyok hízékony alkat. Igyekszem persze odafigyelni az egészségemre, de nem vonom meg magamtól a "bűnös kajákat" - a csipszet, a csokit, a pizzát, a sört, és így tovább. Persze, ésszerű mennyiségben fogyasztom őket, nem ládaszámra, de úgy gondolom, ha megtehetitek, és ami a legfontosabb: ha az egészségetek is rendben van, és csupán pár kiló felesleg meg a bikinialkat miatt aggódtok, inkább egyétek meg azt az egy szelet csokit! Ez az egy életünk van, és szerintem megérdemeljük, hogy minden finomságot megkóstoljunk, és ne vonjuk meg magunktól az olyan apró örömöket, amilyet csak egy krémes muffin vagy egy doboz bonbon tud okozni. Nem hiszek a reinkarnációban, így ez az egyetlen esélyem, hogy annyi Nutellát egyek, amennyi csak belém fér. 


A receptet Pinteresten találtam, és rendkívül egyszerű. Én csak fél adagot sütöttem, ennek pedig az az egyszerű oka volt, hogy fél üveg Nutellát már előzőleg elfogyasztottam, így nem volt más választásom, mint megfelezni a receptet. Eredetileg 10 dkg liszt, egy üveg Nutella és 2 nagyobb tojás kell ehhez a muffinhoz. A hozzávalókat összekeverjük, és muffinpapírral kibélelt formákba öntjük, majd nagyjából 20 percig sütjük előmelegített sütőben. Picit én talán túlsütöttem az enyémeket, de már akkor is kivehetitek a muffinokat a sütőből, amikor a tetejük már repedezett, a szélek megsültek, de a belseje még teljesen lágy és folyós. A következő adagot biztosan így fogom készíteni! :)




Ti ismertétek már ezt az egyszerű receptet? :)





Egy kis emlékeztető: már csak ma éjfélig tudtok jelentkezni a NYEREMÉNYJÁTÉKRA! 

A részleteket és a pontos játékszabályokat a képre kattintva olvashatjátok! :)

Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Még fiatal vagy, persze, hogy nem érdekel az alakod :) Majd később kell rá odafigyelni. Jó ez a recept, de én sajnálom a Nutellát megsütni, kiskanállal az igazi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért annyira fiatalnak nem mondanám magam, tekintve, hogy néhány hét múlva 22 éves leszek, közben pedig vannak velem egykorú, sőt nálam évekkel fiatalabb ismerőseim is, akik állandóan a súlyukkal vannak elfoglalva (pedig egyébként teljesen jó alakjuk van). Az életet élvezni kell, nyam-nyam! Rendes esetben én is kanállal eszem a Nutellát, ezért is írtam, hogy az üveg már csak félig volt tele, mire rábukkantam a receptre... szépen lassan becsemegéztem :D

      Törlés
  2. Tuti hogy ki fogom próbálni ezt a receptet, én is imádom a nutellát szóval remélem fincsi lesz :D

    VálaszTörlés
  3. Kicsit irigyellek, hogy nem kell aggódnod a súlyod miatt, bár azt hiszem, minden szóval, amit leírtál, teljesen egyetértek! :) Nekem sajnos nem éppen a hízás miatt okoz gondot a csoki, hanem allergia miatt; ugyanis a kakaópor tartalmú ételektől kipattog az arcom, de szerencsére már megtaláltam a módját (és azt a mennyiséget), amitől ezt el tudom kerülni :) Anyum és a tesóim mindenesetre nagyon örülnének, ha hétvégén ilyen desszert lenne :D

    VálaszTörlés

Flickr Images