Kincsek fillérekért | június

A májusi filléres kincsek bemutatása során már lelkendeztem egy sort az AliExpressről, mivel most rendkívül meggyorsították a szállítást....

A májusi filléres kincsek bemutatása során már lelkendeztem egy sort az AliExpressről, mivel most rendkívül meggyorsították a szállítást. A korábbi másfél, gyakran két hónapos várakozási idő alig 3 hétre redukálódott, nagyon sok eladó esetében (legalábbis Viktorral ezt tapasztaltuk, mert ő is rendelgetett ezt-azt). Ha gyönyörű ékszerekre vágytok, megfizethető áron, akkor figyelmetekbe ajánlom azt az eladót, akitől az alábbi csecsebecséket rendeltem. Ezen kívül azt is megtudhatjátok, milyen apró kincsekre bukkanhattok egy turkálóban, ahová nem csak a ruhák miatt érdemes benézni!



Gyönyörű, fehér köves nyaklánc | AliExpress, $ 2.46 (kb. 700 Ft) , több színben is elérhető, megrendelhetitek innen


Térképes karóra - több színben elérhető | AliExpress, $ 1.68 (kb. 475 Ft), megrendelhetitek innen


3 részes gyűrűszett | AliExpress, $ 1.29 (kb. 360 Ft), megrendelhetitek innen


Picike Fatima keze gyűrű | AliExpress, $ 0.56 (kb. 160 Ft), megrendelhetitek innen


Levél medálos, hosszú nyaklánc | AliExpress, $ 0.80 (kb. 230 Ft), megrendelhetitek innen


Ez a nyaklánc sajnos egyáltalán nem olyan színű volt, mint az eredeti képen, hanem csúnyácska, "olcsó", zöldes színe volt, így egy égszínkék Moyra körömlakkal lefestettem. A végeredmény ugyan most sem olyan, mint amilyet szerettem volna, de így sokkal szebb színe lett. Ennek ellenére szerintem megéri az árát - van ugyanilyen nyakláncom fehérben, azzal például teljesen elégedett vagyok. 

"Világoskék" köves nyaklánc | AliExpress, $ 2.20 (kb. 620 Ft), megrendelhetitek innen


Keksz alakú zsebtükör, fésűvel (kicsit nagyobb, mint amekkorára számítottam) | AliExpress, $ 0.99 (kb. 280 Ft), megrendelhetitek innen


Annak ellenére, hogy a barátnőim régóta ajánlgattak nekem egy debreceni turit, sokáig lusta voltam ott körbenézni, ugyanis nem esett útba, amikor indultam az egyetemre (viszont a lakásunktól mindössze 5 perc sétára van, csak az ellenkező irányban). Aztán végre erőt vettem magamon, és rögtön el is szégyelltem magam, amiért eddig a közelébe se mentem, mert egy csapásra a kedvencem lett. Angol használt ruhákat, kiegészítőket, és még sok-sok mindent lehet itt vásárolni. Hétfőn a "legdrágább" minden, 800 Ft-os darabáron, aztán napról napra csökkennek az árak. Szuper holmikat vásároltam itt, amiket majd be fogok mutatni a hamarosan esedékes, 2015 második negyedévét összefoglaló Turi-muri bejegyzésben, de addig is megmutatom nektek, hogy a ruhákon kívül milyen apró cukiságokra sikerült itt lecsapnom, nevetségesen alacsony összegekért. 

Arany színű képkeret | Pinceturi, Debrecen, Böszörményi út, 200 Ft


Gyönyörű, arany mintás porcelán tányérka | Pinceturi, Debrecen, Böszörményi út, 200 Ft


Pici csésze (több mint valószínű, hogy mécsest fogok készíteni belőle) | Pinceturi, Debrecen, Böszörményi út, 100 Ft




Nektek melyik apróság a kedvencetek? :)









Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. A csészét is imádom, az aranyszegélyes tányért is, és tulajdonképpen az egész bejegyzésedet :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a nyaklánc, amit átfestettél, teljesen olyan, mintha eredetileg ilyen színű lett volna! A porcelánok is cukik!

    VálaszTörlés
  3. Ó, mennyire jó az a térképes óra, gondolkodom is, hogy megrendelem :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper dolgok, nagyon tetszenek, főleg a porcelán drágaságok :))
    Mostanában kaptam rá én is az Aliexpressre, igaz, csak most kezdem magam kiismerni. A héten rendeltem már fülbevalókat, nyakláncokat és egy csomó cuki mintás zoknit :D

    VálaszTörlés
  5. A fehér köves nyaklánc egyszerűen gyönyörű, kénytelen leszek beszereni. :D

    VálaszTörlés
  6. Mi sokat rendelünk az Aliról, eddig csak két olyan dolog volt, ami nem lett jó, két ruha.
    Rendeltem én is levél medálos nyakláncot, illetve az alatta levőt, csak rózsaszín kövekkel. Ezek után azért picit kíváncsi vagyok, mennyire tér majd el a képen levőtől. Még várom, hogy postázzák. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images