Életképek

Vicces, de tudat alatt valahogyan mindig olyankorra időzítem a legújabb életképeket, amikor éppen bölcsességfog-műtét után lábadozom! :D T...

Vicces, de tudat alatt valahogyan mindig olyankorra időzítem a legújabb életképeket, amikor éppen bölcsességfog-műtét után lábadozom! :D Több ilyen egybeesés azonban nem lesz, ugyanis kedden megszabadultam az utolsó, alattomosan növő fogacskámtól is - sikerült úgy időzíteni a műtétet, hogy államvizsgán még egyetlenegy bölcsességfogam éppen legyen. Biztosan szerencsét hozott szegény kis árva, mert ötöst kaptam. El sem hiszem, hogy vége van, és hogy ilyen gyorsan eltelt ez a három év. Valahogy a blog is összefonódott az egyetemi éveimmel, mert nem sokkal azelőtt kezdtem el írni, hogy felvettek. Mintha csak most indultam volna a gólyatáborba - gyomorgörccsel, természetesen, ugyanis attól féltem, hogy nem fogom majd tudni meginni a beléptető pálinkát (végül persze valamilyen szupererőtől vezérelve sikerült). Mintha csak most izgultam volna az első vizsgám előtt, az Auditorium Maximum ajtajánál álldogálva, mintha most kaptam volna meg az első ösztöndíjamat, és mintha csak most téptem volna a hajam hajnali négykor a szakdolgozatommal szenvedve - ez utóbbi tényleg csak néhány hónapja volt. Hihetetlen, hogy vége, és belevágok a nagybetűs Életbe - amíg pedig a felnőtté váláson merengek, nézzetek meg néhány fotót, melyek az elmúlt hetekben készültek :)


Többször is említettem már, milyen szerencsés vagyok, hogy az utcánk végén folyik a Berettyó - ugyanis csak egy rövid sétára vagyunk a tökéletes naplementétől. Viktort mostanában elkezdte érdekelni a videózás és a fotózás (legnagyobb örömömre, de sajnos az outfit-fotóimat még mindig elég csekély lelkesedéssel készíti), így egyik este levideóztuk/fotóztuk a naplementét a parton. 


Furcsa ez a hirtelen nyakamba szakadt szabadidő és semmittevés - de legalább végre jut időm azokra a dolgokra, amelyekre eddig a tanulás mellett nem: végre rendet raktam a ruhásszekrényemben (és továbbra sem értem, miért gondolom reggelente, hogy nincs egy ruhám sem, amit felvehetnék, amikor a szekrényből szabályszerűen kifolynak a legújabb, szigorúan turis szerzemények); sütöttem egy nyárias tortát, és továbbiak elkészítését is tervezem; és elolvastam Az éhezők viadalát és a trilógia másik két kötetét is (jelzem, hogy a második könyvet a telefonomon!!! olvastam, és mindössze egy éjszaka alatt kivégeztem: a szemem már jojózott a végén, de egyszerűen nem bírtam letenni).







Ne felejtsétek el, hogy már csak 11 napotok van jelentkezni a NYEREMÉNYJÁTÉKRA! Néhány saját kezűleg készített, egyedi ajándék is került a csomagba - egy nyaklánc, és egy hozzá illő, szalvétatechnikával díszített ékszerdobozka; de ezeken kívül még mást is nyerhettek! Ha a blog facebook oldala eléri az 500 lájkot, egy készlet lemosható aranytetoválás is kerül majd a csomagba! :) Jelentkezni június 25. éjfélig tudtok, a részleteket, és a pontos játékszabályokat pedig a képre kattintva olvashatjátok! 






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Gratulálok az ötös államvizsgához, és persze nagyon drukkolok a továbbiakhoz, ahogy Te fogalmaztál a nagybetűs Élethez. Emlékszem, egy évvel ezelőtt hasonló gondolatokkal és érzésekkel vágtam neki én is a "nagy kalandnak", és szerencsésnek érzem magam, mert mostanra úgy érzem sikerült megtalálni azt a (munka)helyet, ahol jól - és nem mellesleg fontosnak is - érzem magam. :)

    A képek egyébként most is csodásak lettek, a pipacsosak a kedvenceim. Olyan megnyugtató harmóniát árasztanak magukból, hogy legszívesebben egész nap csak nézegetném őket. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát nagyon-nagyon sok gratula az államvizsgához! :) Én - ha minden úgy sikerül - szeptembertől kezdek neki az egyetemnek, de holnap egyelőre még vár az érettségi. E tekintetben szerintem nagyon szerencsés vagy, és irigyellek, hogy már túl vagy ezeken a dolgokon! :D Viszont biztos nagyon sok tanulás volt emögött, úgyhogy még egyszer gratulálok és sok sikert kívánok a továbbiakhoz! ;) :)
    És imádom a képeket (megint)!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagy gratula az ötöshöz!! Hát az élet nem lesz könnyebb, a munka világa is nehéz, mégha szereti is valaki a munkáját. Sok sikert a továbbiakhoz, a képek ismét szemet gyönyörködtetőek :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az ötöshöz!:) Igen, sajnos az egyetemi évek gyorsan elszállnak, de érdemes kiélvezni minden pillanatát mert ezek a legjobb, legszebb évek, utána márcsak rosszabb lesz..A képek megint nagyon szépek lettek, főleg a rózsaszín rózsás tettszik, ahogy állnak rajta az esőcseppek! Gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Dóri! :) A naplementés helyszíned miatt pedig eléggé irigykedem, csodás képek! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images