DIY | Szekrényillatosító párnák

Ugye ti is szeretitek, ha a ruhás szekrényetek mindig illatozik? Apró illatosító zsákokat és tasakokat készen is vásárolhattok több helyen...

Ugye ti is szeretitek, ha a ruhás szekrényetek mindig illatozik? Apró illatosító zsákokat és tasakokat készen is vásárolhattok több helyen is - de akár otthon is nekiláthattok egy-egy ilyen apróság elkészítésének. Mindössze néhány maradék anyagdarabra, a kedvenc parfümötökre, és egy icipici kézügyességre van szükség. Nem túlzok, ezeket az illatosító párnákat az is el tudja készíteni, aki nem nagyon tud varrni. Nézzétek meg, hogyan! :) 


Szükséges eszközök, kellékek:

+ néhány tetszőlegesen kiválasztott parfüm
+ maradék anyag (régi póló, párnahuzat, terítő, stb.)
+ tű, cérna, olló, ceruza
+ vattapamacsok


Az elkészítés annyira egyszerű, hogy nem is bonyolítanám túlságosan a szöveges magyarázatot, azt hiszem, a képeken minden látszik. Az anyagdarabra grafitceruzával rajzoltam fel a szívecskét, majd elkezdtem körbeöltögetni (ezt az egyféle öltéstípust ismerem, ebből is látszik, hogy minimális varrási készséget igényel az elkészítés). Mielőtt még befejeztem volna, hagytam egy kis lyukat, és parfümmel jól befújt vattapamacsokkal tömtem ki a szív alakú kispárnákat. Végül ezt a kis lyukat is bevarrtam, majd körbevágtam a szíveket, egy kis szegélyt hagyva a varrás mentén. Azért nem vágtam ki előre a szív formákat, mert a képen látható egy nagyon finom anyag, és féltem, hogy úgy eldeformálódott volna. 

A szívecskékre akár akasztót is varrhattok, és beakaszthatjátok őket a gardróbszekrénybe, a vállfákra. de akár így, akasztó nélkül is mehetnek a fehérneműs fiókba. Egy-egy ilyen kis egyedi készlet remek ajándék (vagy ajándékkísérő) lehet huginak, nővérnek, vagy a legjobb barátnőnknek is :)





Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)






Egy kis emlékeztető: a High Heels & Cakes blog 3. szülinapja alkalmából NYEREMÉNYJÁTÉKOT indítottam! Néhány saját kezűleg készített, egyedi ajándék is került a csomagba - egy nyaklánc, és egy hozzá illő, szalvétatechnikával díszített ékszerdobozka; de ezeken kívül még mást is nyerhettek! Jelentkezni június 25. éjfélig tudtok, a részleteket, és a pontos játékszabályokat pedig a képre kattintva olvashatjátok! :)


Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Megint egy szuper ötlet, aranyosak ezek a kis szívek, és ha még illatoznak is.. :)

    VálaszTörlés
  2. Wow, ez remek! Van maradék parfümöm, magamra már ritkán fújom, de a szekrénybe még mehetne, akkor nem romlana meg. Ha nem is ilyen szép formában, de alkalmazni fogom a trükköt, bár előtte legjobb lesz, ha átakasztom a párom ruháit az ő szekrényébe :D

    VálaszTörlés

Flickr Images