Oroszlánsimogatás Gyöngyösön

A tegnapi volt az idei évem eddigi legjobb napja, ugyanis egy újabb tételt pipálhattam ki a bakancslistámról: kisoroszlánokat simogattunk!...

A tegnapi volt az idei évem eddigi legjobb napja, ugyanis egy újabb tételt pipálhattam ki a bakancslistámról: kisoroszlánokat simogattunk! *-* Szerencsére nem kellett értük Afrikáig utazni: a Gyöngyösi Állatkertben ti is találkozhattok ezzel a három puha csöppséggel. Minden nap délelőtt tíztől délig, valamint délután három és öt óra között lehet őket látogatni (ha tehetitek, hétköznap menjetek, mert hétvégén hihetetlen a tömeg... sajnáltam is szegény kisoroszlánokat, mert bár csodás dolog, hogy simogathatjuk őket, elég fárasztó lehet nekik egy-egy ilyen hétvége). További képekért kattintsatok az Olvass tovább-ra!





Hát nem édesek? :) Ti meg fogjátok látogatni őket?




Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Nagyon aranyosak, amikor ilyen picik :) Á, nekem Gyöngyös nincs a közelben, több, mint 300 km.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon édesek! Ahogy bújtak egymáshoz, meg a gondozókhoz, annyira édesek voltak, hogy majdnem elolvadtam :) Az igazat megvallva tőlünk is elég messze van Gyöngyös (200 km), és már reggel hétkor el kellett indulnunk itthonról, de tavaly nagyon sajnáltuk, hogy lemaradtunk az oroszlánsimogatásról, így elhatároztuk, hogy idén semmiképpen sem hagyjuk ki, mert ki tudja, mikor születnek legközelebb picik :)

      Törlés
  2. Nagyon szép képek! és milyen édesek, ahogy bújnak egymáshoz! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis cukik voltak, az egyikőjük úgy bújt a gondozóhoz, mint egy kisbaba :) Jól végig is nyalta az arcát - azt gondoltam, ez nagyon kellemes lehet, egészen addig, amíg meg nem nyalogatta a kezünket, mert nagyon érdes a nyelvük! De ennek ellenére is legszívesebben egész nap velük játszanék :3

      Törlés
  3. Remélem, ti is kedvet kaptatok egy kis oroszlánsimizéshez! *-*

    VálaszTörlés
  4. Én pont ma voltam megnézni őket, el se akartam jönni :) Nagyon aranyosak *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértelek, mi is folyton azon tanakodunk, hogy vajon belefér-e még az időnkbe egy gyors gyöngyösi út, mert még látni akarjuk a kisoroszlánokat *-*

      Törlés

Flickr Images