Kincsek fillérekért | május

A május számomra egyet jelent az orgonavirágzással: a rózsaszín fák és a jácintok után ez a kedvenc időszakom minden egyes évben! Mindegy,...

A május számomra egyet jelent az orgonavirágzással: a rózsaszín fák és a jácintok után ez a kedvenc időszakom minden egyes évben! Mindegy, hogy fehér, halvány- vagy sötétlila, csak orgona legyen. Imádom szaglászni őket, rendszerint telepakolom ilyenkor a szobámat orgonával, és a fotóim felén is igyekszem szerepeltetni ezeket a csodás virágokat. Idén szemerkélő esőben is szedtem orgonát, és ahogyan a virágok illata összevegyült a tavaszi esőével, földöntúli boldogság kerített hatalmába. Na jóóó, nem, de pontosan úgy éreztem magam, mint ha a Márti kertészkedik című mesekönyv szereplője lennék (kicsi koromban ez volt a kedvencem: anyukám annyiszor felolvasta nekem hosszabb utakon, hogy szerintem már mindketten betéve tudtuk az egészet, ráadásul az illusztrációk is gyönyörűek). Sajnos az orgonaszezonnak már vége, viszont örömmel láttam, hogy a Tescóban néhány F&F Home gyertya le volt értékelve a múlt héten: a berettyóújfaluiban ez volt az utolsó orgonás a polcon, szerintem csakis rám várt!


Orgonás illatgyertya pohárban | F&F Home, 299 Ft


Ha már olvastok egy ideje, nem fogtok meglepődni azon a kijelentésemen, hogy gyógyíthatatlan bögremániában szenvedek. Az aktuális kedvencem mindig változik, minden bögrémet nagyon-nagyon szeretem, de a jelenlegi favorit ez a szépség lett, amire a GoodsMarketban bukkantam rá a múlt héten. Hát nem gyönyörű? Olyan a mintája, mint egy csodás marokkói csempének!

Mintás bögre | GoodsMarket, 400 Ft


Ha egy új divathullámról van szó, én általában mindig a kései többség táborát erősítem. Kellett egy kis idő, mire megbarátkoztam a lemosható tetoválás gondolatával, mert valahogy felső tagozatos korom óta csak az igazi tetoválásban "hiszek" - van is egy, bár már kicsit megbántam, mert ha hiszitek, ha nem, gyerekesnek találom a választásomat. Ezekkel a tetoválásokkal viszont biztosan nem fogok ebbe a hibába esni, hiszen néhány nap alatt sem megunni, sem pedig megbánni nem lehet őket. Igaz, hogy még egy darabig nem fogom őket felhasználni, mert előbb szeretnék szépen lebarnulni, és főleg csak a közelgő - horgolt felsőkkel és kendőkkel felturbózott - nyaralás, és a strandszezon fog rábírni a viselésükre, mert van bennem egy kis hippi beütés :D Tudom, hogy Magyarországon is sok helyről be lehet szerezni ugyanezeket a tetoválásokat, de én AliExpressen fogtam ki egy hihetetlenül szuper akciót: a képeken látható 4 csomag tetoválás együtt mindössze 4.75 dollárba került (kb. 1300 Ft!!!!). Ezt az eladót mindenkinek csak ajánlani tudom: május 2-án rendeltem meg a tetoválásokat, és május 21-én már itt is voltak. 

4 csomag tetoválás | AliExpress, $ 4.75 - megrendelhetitek innen, a jelenlegi ára szállítással együtt $ 4.73!


Még két csomagot vártam AliExpressről, és mindkettőre június elején, de inkább közepén számítottam - az egyikben két kis cukrászati kellék lapult, és hatalmas meglepetésemre mindössze 13 nap (!!!!!) alatt megérkezett Kínából! Május 13-án rendeltem, és május 26-án már itt is voltak: 4 darab virág formájú kiszúró (így mégis kényelmesebb fondant- és marcipánvirágokat gyártani, mint egyesével), valamint egy szilikon csokoládékészítő és sütőforma. Készítettem néhány minikuglófot piskótatésztából, valamint pár kuglóf alakú étcsokoládé bonbont - a forma a sütést és a hűtést is nagyon jól bírja. Az eladót csak ajánlani tudom; ha ti is szívesen cukrászkodtok a szabadidőtökben, nézzetek be hozzá, mert minden lehetséges cukrászkelléket megtaláltok itt, a baba formájú öntőformától kezdve a spatulákon át a különféle mintázó eszközökig. 


4 darabos virág alakú kiszúró | AliExpress, $ 1.00, (kb. 270 Ft) megrendelhetitek innen
Szilikon mini kuglófforma | AliExpress, $ 1.94, a jelenlegi ára $ 1.75 (kb. 475 Ft), megrendelhetitek innen




Nektek hogy tetszenek a májusi filléres kincsek? :)
Ti mit gondoltok a lemosható tetoválásokról? Igen vagy nem?








Egy kis emlékeztető: néhány nappal ezelőtt NYEREMÉNYJÁTÉKOT indítottam, a High Heels & Cakes blog 3. szülinapja alkalmából! Néhány saját kezűleg készített, egyedi ajándék is került a csomagba - egy nyaklánc, és egy hozzá illő, szalvétatechnikával díszített ékszerdobozka; de ezeken kívül még mást is nyerhettek! Jelentkezni június 25. éjfélig tudtok, a részleteket, és a pontos játékszabályokat pedig a képre kattintva olvashatjátok! :)




Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Ezekkel a szilikon formákkal én olyan béna vagyok, mindig beleragad a tészta :(
    Nem tudom, mit csinálok rosszul :(
    Szépek a szerzeményeid, mint mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ezeknek a formáknak pont az lenne a lényege, hogy nem kell őket kivajazni, kibélelni... Nem tudom, mi lehet a probléma :( Egyszer nekem is beleragadt egy szilikon formába a muffin, de akkor az volt a hiba, hogy túl korán próbáltam őket eltávolítani a formából. Próbáld meg legközelebb megvárni, míg nagyjából kihűl a tészta, vagy süsd egy picikét tovább, hátha úgy nem fog beleragadni többé! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik mindegyik szerzeményed, hihetetlen milyen szemfüles vagy és milyen jó dolgokat fogsz ki mindig. Az aranytetoválások az elején nekem sem jöttek be annyira, de minél több inspirációs képet látok róluk annál jobban tetszenek, szerintem én is rendelni fogok, mert sokkal olcsóbban, mint amennyiért itthon árulják őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi! :) Pontosan ugyanígy voltam én is ezekkel a tetkókkal, már annyiszor jöttek velem szembe Pinteresten és Instagramon a tengerparton sétáló/üldögélő, sok apró gyűrűt viselő aranytetkós lányok képei, hogy azt mondtam magamnak: idén nyáron én is ilyen leszek! :D Csak biztatni tudlak, hogy rendelj ettől az eladótól, mert olcsóak a termékek, és 3 hét alatt meg is érkeznek :)

      Törlés
  3. Most kedvet kaptam felkeresni a Kik diszkontot, mert már régen jártam ott!:) Egyébként nekem is a Márti könyvsorozat volt az egyik kedvencem gyerekkoromban!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos májusban én sem voltam a KiK-ben, majd talán jövő hónapban bemutatok egy-két olyan szerzeményt is :) Nagyon aranyos ez a könyvsorozat, az biztos :)

      Törlés
  4. Jaj de jók azok a szilikonformák! A bögre és a tetoválások is nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy tetszenek! :) Az egyik tetoválást, meg az alsó kis képen látható ajándékcsomagot akár Te is megnyerheted, ha jelentkezel a blogszülinapi nyereményjátékra! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images