Életképek

Nem is tudom, mit írhatnék az elmúlt egy hónapról... Életem egyik legjobb és legrövidebb vizsgaidőszakán vagyok túl (azaz még nem teljesen...

Nem is tudom, mit írhatnék az elmúlt egy hónapról... Életem egyik legjobb és legrövidebb vizsgaidőszakán vagyok túl (azaz még nem teljesen, mert a záróvizsgám június 4-én lesz, de már csak ez az egy dátum áll közém és a diplomám közé). Májusban feltöltődtem orgonaillattal, amennyire csak lehetséges - bár orgonából sosem elég! Fannival tartottunk egy már-már rituálévá vált naplementés italozást a nyolcadik emeleten, Viktortól megkaptam az eddigi legszebb májusfámat extra lufikkal, kisoroszlánokat simogattunk a Gyöngyösi Állatkertben, és végre elkészült a közös fotónk az egyetem főépülete mögött üldögélő szoborral - nagyjából az első egyetemi évem óta vágytam erre :D A fotókért kattintsatok az Olvass tovább-ra! 







Nektek hogy telt a hetetek? :)
Ki hogyan tölti a hosszú hétvégét? 








Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Nagyon szépek lettek ismét a képek :3 Az utolsó vizsgádhoz pedig sok sikert és kitartást! :)

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű képek, élvezet nézegetni. Meg a kaják :)
    Nálunk ugrott a hétvégi szabadprogram, de azért megleszünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, hogy ezt mondod, örülök, hogy tetszenek a képek! :)
      Sajnálom, hogy nem úgy alakult a hosszú hétvége, ahogyan terveztétek, de remélem, így is jutott idő a pihenésre :)

      Törlés
  3. Uhh de csodálatos képek, öröm nézegetni!!! Sok sikert az utolsó vizsgádhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm Panni! *-* Nagyon jólesik a dicséreted, mert én pedig a te fotóidat imádom nagyon! :)

      Törlés

Flickr Images