Blogszülinapi nyereményjáték

Számomra hihetetlen, de a mai napon lett 3 éves a High Heels & Cakes blog! Pontosabban szólva nem is az a hihetetlen, hogy ma három é...

Számomra hihetetlen, de a mai napon lett 3 éves a High Heels & Cakes blog! Pontosabban szólva nem is az a hihetetlen, hogy ma három éve kezdtem el írni, hanem az, hogy azóta sem hagytam abba. El sem tudom mondani, mit is jelent nekem a blog: az életem részévé vált, minden nap az új bejegyzéseken gondolkodom, újabb ötleteket keresek, amelyeket megvalósíthatok és megoszthatok veletek. Rengeteget fejlődtem a blognak (és persze nektek) köszönhetően a tortadíszítés és a fotózás terén is. Köszönöm minden kedves olvasómnak: azoknak is, akik már a legelső bejegyzések óta velem vannak, és azoknak is, akik csak ma bukkantak rá a blogomra - egy kis nyereményjátékkal szeretném nektek meghálálni azt, hogy olvastok, és a kedves kommentjeiteket, melyek mindig jó kedvre derítenek! :) Nem is lennék igazi do-it-yourself blogger, ha nem lapulna az ajándékcsomagban néhány saját kezűleg készített apróság... de azt, hogy pontosan miket is nyerhettek, valamint a játékszabályokat az Olvass tovább-ra kattintva tudhatjátok meg!


az ajándékcsomag tartalma:

+ egyedi nyaklánc, rózsás medállal 
+ szalvétatechnikával dekorált ékszerdoboz
+ Yamuna Natural Beauty zöldteás fürdőbomba
+ Lovely Gloss Like Gel körömlakk, 156-os árnyalat


mit kell tenned ahhoz, hogy megnyerhesd a csomagot?

+ kövesd a High Heels & Cakes blogot facebookon - ide kattintva megteheted
+ oszd meg ezt a bejegyzést a nyereményjátékról facebookon
+ kommentben írd meg, milyen néven követed a blogot, és osztottad meg a bejegyzést


bónusz esélyek is szerezhetők:

+ ha feliratkozott olvasóm vagy itt (az oldal alján iratkozhatsz fel)
+ ha követed a blogot Bloglovin'-on - ide kattintva megteheted
+ ha követsz instagramon - a felhasználónevem dora.highheelsandcakes
+ ha megosztasz instagramon egy fotót a nyereményekről, #highheelsandcakesblog hashtaggel ellátva
+ ha a blogod oldalsávjában megosztod a nyereményjátékot
(kérlek, kommentben azt is írd meg, milyen bónuszokat szereztél!)






Sorsolás: 2015. június 26. (péntek), a reggeli/délelőtti órákban.

Sok szerencsét! J


Június 26, frissítés: a játék lezárult! A győztest, mint mindig, most is a random.org segítségével sorsoltam ki. Szinte mindannyian éltetek plusz esélyekkel, de a győztes, akinek most kedvezett a szerencse, nem más, mint....




Turcsek Gabriella! Gratulálok! :)



Olvastad már?

17 hozzászólás

  1. Szia!Szeretnék jelentkezni!
    Nikoletta Bányai néven követem a munkásságod és osztottam meg a bejegyzés linkjét FB-n!
    Plusz esélyek:
    - Nixon néven vagyok feliratkozott olvasód,
    - Bloglovinon Nikoletta Bányai néven,
    - Instagramon bb_nixon néven követem a blogod,
    - a BizsuMania blogon oldalsávján pedig meg is osztottam a játékfelhívást itt:
    http://highheelsandcakes.blogspot.hu/2015/05/blogszulinapi-nyeremenyjatek.html

    Köszönöm a lehetőséget és Boldog Blogszülinapot!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Pataki Jenifer néven követlek, és osztottam meg a bejegyzést.

    Plusz esélyek:
    -feliratkozott olvasód vagyok
    -követlek Bloglovinon
    -követlek Instagramon

    További sok sikert a blogodhoz! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon Boldog Blogszülinapot!

    + követem a blogodat facebookon - Turcsek Gabriella néven
    + megosztottam ezt a bejegyzést a nyereményjátékról facebookon - https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/992606720763046
    + Turcsek Gabriella néven követem a blogot, és Turcsek Gabriella néven osztottam meg a bejegyzést

    bónusz esélyek:

    + feliratkozott olvasód vagyok - Turcsek Gabriella néven
    + követem a blogot Bloglovin'-on - Turcsek Gabriella néven
    + követlek instagramon - @vidamgabica
    + a blogom oldalsávjában megosztottam a nyereményjátékot - http://www.turcsekgabi.hu/

    Nagyon köszönöm a lehetőséget, bízom benne még sokáig élvezhetjük a blogodat! ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönet a játékért, csodás nyeremények! :)
    -követlek Fb-on Natalia Kubasi néven
    -megosztottam a bejegyzést: https://www.facebook.com/lovecoffeelovelife
    Bónusz:
    -feliratkozott olvasó vagyok Natalia Kubasi néven
    -Bloglovin: Natushka
    -instagram: @natussshka

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot a blognak! Nem gondoltam volna, hogy már 3 éves!:) Még sok-sok évet!!! Nagyon szeretem a blogod, ez az egyik kedvencem, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Gratulálok a 3 évhez! :)
    Beauty & Glamour Blog néven követlek Facebook-on.
    A megosztás linkje: https://www.facebook.com/BeautyandGlamourBlog/posts/1094488067235108

    + Barbi (Beauty & Glamour blog) néven vagyok feliratkozva a blogra
    + Bloglovin'-on Beauty & Glamour Blog néven követlek
    + Instagramon barbiii_sz néven követlek

    Köszi a lehetőséget! :)


    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot és még sokat <3 Köszönjük azt a rengeteg kreatív bejegyzést :3

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, boldog blogszülinapot! Csodálatos a medál és a dobozka is!

    VálaszTörlés
  9. Lájoltam és megosztottam Róth Ramóna néven,
    ezen kívül övetlek itt Rami néven, bloglovinon stilusesegyeb néven, és instán is stilusesegyeb néven :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszületésnapot :)
    Gyulainé Botos Szilvia néven követem a blogodat FB-on, és ezzel a névvel osztottam meg a posztot is.
    + silviebo néven iratkoztam fel a blogodra itt alul
    + lipstickhurricane névvel követlek instagramon
    + SilvieB néven követlek bloglovin'-on


    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Köszönöm a lehetőséget, csodásak a nyeremények!

    - követem a blogot facebookon Nagy Zita néven
    - megosztottam a nyereményjátékot Nagy Zita néven

    bónusz esélyek:

    feliratkoztam Zita Nagy néven
    követem a blogot Bloglovin'-on Zita Nagy néven
    követlek Instagramon fairyfelicita néven
    megosztottam Instagramon a fotót

    VálaszTörlés
  12. Szia! :)

    Kicsit félve jelentkezem a játékra, mert egyszer már lehettem én a szerencsés nyertes, de annyira csodásak az ajándékok, hogy szeretnék megint jelentkezni (és mivel nem sokkal előtte van a születésnapom) :)

    Ágoston Katalin néven követem a blogod Facebookon.
    Ugyanezen a néven osztottam meg a nyereményjátékot :)
    Arvael néven követem a blogodat.
    Ugyanezzel a névvel Bloglovin'-on :))
    És katalin_goston néven követlek az Instagramon. :)

    Köszönöm a lehetőséget, további szép napot! :))

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Váradi Adrienn néven követem a blogot Facebookon és ezen a néven is osztottam meg a nyereményjátékot.
    Adriennn néven követem a blogodat.
    Váradi Adrienn néven követlek Bloglovin'-on.
    v_adri néven követlek Instagramon.

    Köszönöm a lehetőséget és boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Boldog Blogszülinapot Kívánok! :-)
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :-)
    Regina Nagy néven követlek facebookon és ezen a néven osztottam meg a játékot.
    Bónusz esélyek:
    Itt a blogon Regina néven követlek.
    Bloglovin'-on pedig ugyancsak Regina néven követem a blogot.
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! Minden kötelező feltételt teljesítettem, Tóth Csilla (Noémi) néven. :) Már régóta olvasód vagyok. :)
    email: csilla.noemi88@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Kedves Dóri!

    Annyira örültem, amikor rátaláltam a blogodra már több mint egy éve, hisz nagyon inspiráló és pozitív személy vagy. Elkészítettem a madárkás vintage stílusú képet, illetve több akrilfestékkel és szalvétatechnikával díszített tálcát és tárolódobozt is húgommal együtt. :) Már csak ezekért is nagyon hálás vagyok! :)

    Hatalmas öröm lenne, ha az általad készített ajándékokat én kaphatnám meg. :)
    Ezért mindent meg is tettem:
    Követem a High Heels & Cakes blogot facebookon Banos Annamária néven, ahol ezt a nyereményjátékot meg is osztottam. Bónusz esélyeim: feliratkozott olvasód vagyok itt Annie85 néven, illetve Bloglovin'-on is banosannamaria néven. Instagramon pedig anniebanos néven követlek, ahol megosztottam instagramon egy fotót a nyereményekről, #highheelsandcakesblog hashtaggel és a neveddel ellátva.

    Köszönöm szépen a lehetőséget, és sok-sok további blogszülinapot kívánok Neked!
    Ani

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Boldog Blogszülinapot kívánok!
    Követem a blogodat a Facebookon Póczak Veronika néven.
    Megosztottam ezt a bejegyzést a nyereményjátékról a Facebookon - Póczak Veronika néven.
    Bónusz esélyek:
    Feliratkozott olvasód vagyok itt Veronika Póczak néven.
    A blogot Bloglovin'-on Veronika Póczak néven követem.
    És követlek instagramon poczak.veronika néven.

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés

Flickr Images