5 apró tipp

A mai apró tippekben - a közelgő gyereknapra való tekintettel - néhány nagyon aranyos ötletet is találtok, amelyeknek a gyerekek biztosa...

A mai apró tippekben - a közelgő gyereknapra való tekintettel - néhány nagyon aranyos ötletet is találtok, amelyeknek a gyerekek biztosan örülni fognak. Sőt, akár a felnőttek is, a legutolsó képen látható apróságot ugyanis anyukámnak készítettem el, és nagyon tetszett neki! Ha tovább olvastok, akkor pedig arra is fény derül, mit rejt ez a masnis tekercs... :)


Ha a sminkecseteiteket nem szettben vásároltátok, és a tárolásuk néha gondot okoz, íme egy ötlet: fűzzetek át egy szélesebb, tetszőleges mintájú szalagot egy bambusz tényéralátéten. A belső oldalon annyiszor kell fel- és levezetni a szalagot, ahány ecsetet szeretnénk benne tárolni. Amikor éppen nem használjuk őket, szépen összetekerjük, és átkötjük a tárolót a masnival! :)


Néhány perc alatt megvalósítható ez az ötlet, de a gyerekszobát nagyon fel tudják dobni a villanykapcsolón, képkeret tetején, vagy az ablakon üldögélő kis tündérkék, vagy más mesefigurák. A tündérkét én fekete papírból vágtam ki, de más színűeket is használhatunk, sablont pedig kedvünk szerint választhatunk, de például itt találhattok egy hasonlót.


Íme egy praktikus ötlet, nemcsak gyerekeknek, hanem rendszeresen barkácsoló/festő felnőtteknek is. Általában nem szoktam mindenféle színű akrilfestéket beszerezni, mivel nem éppen olcsók, hanem megvásárolok néhány alapszínt, és azokat szoktam kevergetni. Eddig egy kiürült vízfestékes palettát használtam erre a célra, de már hihetetlenül csúnya az egész - mintha egy igazi festőművész használná! :D Valamelyik nap eszembe jutott egy sokkal praktikusabb, kevesebb piszokkal járó megoldás: a színeket könnyedén kikeverhetjük egy-egy ásványvizes flakon műanyag kupakjában, használat után pedig nem kell a lemosásukkal foglalkozni, egyszerűen kidobhatjuk őket. 


Végre itt az igazán jó idő, és kezdetét veszi a kertben töltött olvasgatós délutánok, grillpartyk, bográcsozások és szalonnasütések időszaka. Annak érdekében, hogy az apró rovarok ne zavarjanak meg minket azzal, hogy berepülnek az édes illatú üdítőkbe vagy gyümölcslevekbe, egy muffinpapírral fedjük le a poharainkat. 


Kisgyerekként néha csak úgy voltam hajlandó megenni valamit, ha a szüleim történetet kreáltak köré. Anyukám mindig napocska alakban rakosgatta tányérra a trappista sajtot - és bevallom, néha tanulás közben a mai napig meglep egy-egy bohócos szendviccsel... :$ Emlékszem, gyerekkoromban a borsólevesnél minden borsót elneveztünk valakiről: ezt most anyuért, azt apuért, ezt mamáért, ezt az óvó néniért... Így visszagondolva kicsit morbidnak tűnhet a szeretteimet borsó képében feláldozni étkezés közben, de legalább mindig elfogyasztottam a levest :D Egy szó mint száz, a gyerekek nagyon szeretik a mesefigurás ételeket, így miért ne lepnénk meg őket gyermeknap alkalmából egy sajtból készült kisegérrel? A fülek és az orr savanyú uborkából, a farkinca répából készült, a szemeket pedig pár pötty piros arannyal rajzoltam meg. Még több mókás ételötletet találhattok ezen az oldalon!




Nektek hogy tetszenek ezek az apró tippek?
Gyerekként nektek is volt valamilyen fura étkezési szokásotok? :D







Egy kis emlékeztető: tegnapelőtt nyereményjátékot indítottam, a High Heels & Cakes blog 3. szülinapja alkalmából! Néhány saját kezűleg készített, egyedi ajándék is került a csomagba - egy nyaklánc, és egy hozzá illő, szalvétatechnikával díszített ékszerdobozka; de ezeken kívül még mást is nyerhettek! Jelentkezni június 25. éjfélig tudtok, a részleteket, és a pontos játékszabályokat pedig a képre kattintva olvashatjátok! :)


Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Ez a 'sminkecset tároló' nagyon tetszik, első látásra el sem tudtam képzelni, hogy mi lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Én is valahol Pinteresten bukkantam magára az ötletre, és éppen a különlegessége miatt tetszett meg, mert a hétköznapok során eszünkbe sem jut, hogy mire lehet még használni a hasonló bambuszalátéteket :)

      Törlés
  2. A muffin papiros ötlet nagyon tetszik, eszembe se jutott volna, de biztos, hogy sokszor fogom használni idén nyáron :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy hasznosnak találtad ezt a kis trükköt - az biztos, hogy sok kellemetlenséget tudunk vele elkerülni! :)

      Törlés
  3. De jó ez az egér :) Mindig rossz evő voltam, de ilyeneket nem találtak ki :) A muffinpapíros ötlet meg kötelező lesz nyáron a kertbe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ó, én pedig nagyon válogatós voltam, ezért kellett mindenféle trükkökhöz folyamodni :D Örülök, hogy hasznos tippet adhattam a muslicák és egyéb zavaró tényezők ellen! :)

      Törlés
  4. De aranyos az utolsó :) Nekem nagymamám mindig olyan tányérba adott enni, aminek minta volt az alján, így ha látni akartam, hogy mi az, meg kellett ennem mindent a tányérból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Jaj, de aranyos ez az ötlet, nagymamád nagyon furfangos! :D Lehet, hogy én is elkezdem gyűjteni majd az elkövetkező években a mintás aljú tányérokat, hogy mire anyuka leszek, egy egész készletem legyen belőlük :D

      Törlés
  5. Imádom az " 5 apró tipp"-es bejegyzéseidet, ennél jobban talán csak "kincsek fillérekért" rovatot szeretem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ennek nagyon-nagyon örülök *-* ♡ Akkor most sikerült a kedvedben járnom, ugyanis most tettem közzé a májusi filléres kincsekről szóló bejegyzést! :)

      Törlés

Flickr Images