Kincsek fillérekért | április

Áprilisban felhasználtam a Glamour-napi  F&F Home  kupont (örömmel jelenthetem: azt hiszem, csakis szükséges dolgokat vásároltam vele)...

Áprilisban felhasználtam a Glamour-napi F&F Home kupont (örömmel jelenthetem: azt hiszem, csakis szükséges dolgokat vásároltam vele), a második bölcsességfog-műtétem után pedig megjutalmaztam magam egy kis vásárlással a KiK-ben, ahol két igazi cukiságot szereztem be :) Ez a kis valami úgy néz ki, mint egy kólásdoboz, pedig valójában egy persely. A trükkje abban áll, hogy a felsőt kivéve semmilyen más nyílás nincs rajta, ezért - hacsak nem akarod meggyalázni ezt a két kis édes bárányt - csak akkor nyithatod fel, amikor teljesen megtelt. Egyébként Viktornak vásároltam, némi leckéztető célzattal persze...




Baris persely | KiK 230 Ft


Már régóta ácsingóztam pár kecses pezsgős- és borospohár után (nem mintha nem lennének itthon, de véleményem szerint kicsit régimódiak). A Tescóban darabjával tudjátok megvásárolni ezeket a poharakat, s amúgy sem túl drágák, de én az F&F Home-os Glamour-napi kupont felhasználva még olcsóbban szereztem be őket. 

Pezsgős pohár | F&F Home 349 Ft helyett 279 Ft/darab


Négyszögletes tálka | F&F Home, 599 Ft helyett 479 Ft


Fanniéknál különösen imádok fotózni, mert a nyolcadik emeleten laknak, ráadásul a lakás ablakai nyugatra néznek, így innen mindig lehet látni a naplementét. Kicsit csaltunk, ugyanis a borospoharakban sör van, de remélem, ez nem ront a kép idilli hangulatán :)

Boros pohár | F&F Home, 299 Ft helyett  239 Ft/darab


A kedvenc áprilisi szerzeményem ez az aranyos kis műnövényke lett. Eleve imádom a gömb alakú dolgokat, és amikor megpillantottam ezt a KiK-ben, tudtam, hogy kell nekem egy - már csak azért is, mert valamilyen oknál fogva az élő virágok mindig kipusztulnak körülöttem: vagy alul- vagy túlöntözés miatt, egyszerűen nem tudok velük bánni sajnos :( Ez a kis gömböc viszont biztosan sokáig "virul" majd. Nagyobb méretben is kapható, ha jól emlékszem 600 Ft körüli összegért!

Műnövény | KiK, 430 Ft


Nektek hogy tetszenek? :)
Ti fel szoktátok használni az F&F Home kupont a Glamour-napokon?





Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nekünk kólásdoboz mintájú pont ilyen perselyünk van :) Még nem mertünk beletenni semmit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig még sajnos a mi báránykáink is éheznek... :D

      Törlés
  2. Az első a legcukibb! :) De egy ilyen műnövénykét is szívesen elfogadnék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy mindig nagyon cuki dolgokra szoktam bukkanni a KiK-ben :) (Sajnos) sosem tudok üres kézzel távozni innen, így amikor takarékoskodni szeretnék, inkább nagy ívben el is kerülöm ezt az üzletet... :$

      Törlés

Flickr Images