I was dreaming of a lake, dreaming of the water

A múlt héten még a hidegrekord dőlt meg, most pedig kora nyári meleg van. Végre, már úgy éreztem, soha nem fog véget érni a tél! Elő is ka...

A múlt héten még a hidegrekord dőlt meg, most pedig kora nyári meleg van. Végre, már úgy éreztem, soha nem fog véget érni a tél! Elő is kaptam a szekrényből a tavaszi és nyári darabjaimat, és Viktor (igaz, csekély lelkesedéssel) meg is örökítette a tegnapi szettemet :)



Imádom ezt a tyúklábmintás nadrágot, amit még az őszi Glamour-napok során vásároltam a C&A-ban. Igaz, eléggé ritkán hordom, sőt sokáig csak feketével és fehérrel viseltem, de aztán rájöttem, hogy milyen jól mutat az élénk színekkel is. Ez a peplum felső is a kedvenceim közé tartozik: mivel eléggé kislányos, filigrán alkat vagyok, (154 cm, 47 kg és a lábam is csak 35-ös!) a derék- és csípőbőségem között sincsen túl nagy különbség, így nagyon szeretem a peplum szabású szoknyákat és blúzokat, mert kicsit nőiesebbé teszik az alakomat. Pár barátnőm pont amiatt panaszkodik néha, hogy szélesnek találják a csípőjüket a derekukhoz képest, és nem értik, én miért irigylem őket :D




nadrág: C&A
peplum felső: Háda
cipő: Ázsia Centrum
fülbevaló: SIX (régi)
óra: ajándék

Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Egyáltalán nem vagy kislányos, hanem igazán csinos :) nagyon jól sikerültek a képek, úgyhogy Viktornak is gratula (hátha ez motiválja egy kicsit) :D
    Én most a cipődbe szerettem bele nagyon *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó párosítás a felső meg ez a mintás nadrág!! :) Szép vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Jó ez a szett, egy ilyen felső nekem is kellene. Sosem gondoltam volna, hogy 154 cm vagy, annyira arányos az alakod, szerintem minden jól áll :) A hajad nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. De csinos vagy! Nagyon jó ez az összeállítás, nagyon tettszik ez a zöld felső..és az a fehér cipő remekül illik a nadrághoz!:) Egyébként úgy örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül, mert pont olyan az alkatom mint neked, bár egy kicsivel magasabb vagyok: 158 cm, 49 kg, 36-os láb:) de a képeken egyáltalán nem is tűnsz olyan alacsonynak és egyáltalán nem kislányos az alkatod, inkább nőiesnek mondanám:)

    VálaszTörlés
  5. Tökéletes párosítás, imádom a peplum felsőket. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images