Életképek

Annyira hihetetlenül gyorsan telik az idő! Mintha még most műtötték volna ki az előző két bölcsességfogamat, és már megint kezdődő duzzana...

Annyira hihetetlenül gyorsan telik az idő! Mintha még most műtötték volna ki az előző két bölcsességfogamat, és már megint kezdődő duzzanattal az arcomon lábadozom itthon :D A két műtét között csaknem két hónap telt el, de én mindössze néhány hétnek éreztem. Talán azért van ez így, mert nagyon sok dolgom volt az elmúlt hetekben - többek között a szakdolgozatomat is befejeztem. Veletek is előfordult már, hogy amikor valamilyen fontos feladaton dolgoztok, és minden nap hajnalban keltek (vagy fekszetek), annyit foglalkoztok vele, amint befejeztétek, teljesen lemerültök? Velem ez történt, most érzem igazán, mennyire fáradt vagyok. Néhány fotóval szeretném megmutatni, milyen apró örömökkel próbálok feltöltődni! 



A fenti fánkos képem instagramon sokkal népszerűbb lett, mint az összes többi fotóm, úgyhogy gondoltam, megosztom veletek a receptet is! A Rupáner-konyha blog receptje alapján dolgoztam, melyet itt elolvashattok - tényleg olyan egyszerű, mint amilyennek a leírás alapján ígérkezik, és tényleg megfordulnak a kövér kis fánkocskák az olajban, amint az egyik oldaluk elkészült :) Nagyon cukik!


Berettyóújfaluban (azaz Berettyószentmártonban), nem messze a mi utcánktól van a Szász tanya, ahol húsvét alkalmából nyúlsimogatót szerveztek. Viktorral el is sétáltunk, és megdögönyöztük a nyuszikat, egyik aranyosabb volt, mint a másik! Az alsó képen látható szürke nyuszinak igazán különlegesen puha volt a bundája, legszívesebben hazahoztam volna magammal, hogy egész nap csak cirógassam. A nyuszisimogató után átsétáltunk a csárdába, ahol nagyon finom házi kenyérlángost ettünk, utána meg játszottunk a vietnami csüngőhasú malaccal, ami nagyon aranyos hangokat adott ki, nem röfögött, sokkal inkább dünnyögött :D 


Egyszerűen imádom a tavaszt, amikor minden virágba borul! Megszállott virágfotós vagyok, úgyhogy készüljetek fel a virágos fotók áradatára, amire úgy körülbelül szeptemberig számíthattok...


Igaz, hogy nem szoktunk nagy hűhót csapni a húsvétból, locsolóink száma is négyre redukálódott  az elmúlt években (apu, Viktor és a két unokaöccse), ennek ellenére én készítettem néhány szép húsvéti tojást. Idén nem tojásfestékkel, hanem ételszínezékkel színeztem be őket, és kimondottan a leghalványabb héjúakat választottam ki e nemes célra, mivel pasztellszínűeket szerettem volna. Csupán pár csepp színezéket cseppentettem a vízbe, így nem lettek erőteljesek a színek annyira, és gyönyörűen mutattak a tojások a szalvétákból kivágott apró mintákkal.


Gömböckének március 16-án volt a 11. születésnapja. Sajnos aznap reggel pont indulnom kellett vissza Debrecenbe, de azért maradt idő egy kis szülinapi dögönyözésre, és egy DentaStix-re, amit nagyon imád - a szájába kapta az egyiket, és örömében egy kisebb bokrot át is ugrott. Virgonc kis jószág, nem is látszik rajta, hogy már "nyugdíjas" :D Az alsó képen pedig Viktor látható a kiskutyájukkal, Todival (akit én következetesen Felhőcskének hívok, mert amikor fúj a szél, a dús kis bundája éppen úgy lobog, mint egy felhő).


Már nagyon régóta szerettem volna körbejárni a debreceni virágpiacot (eddig ugyanis mindig csak az egyik oldalán sétáltam végig, ráadásul sosem volt nálam fényképezőgép). Múlt hét pénteken nagyon jó idő volt, így Fannival körbejártuk az árusokat, és készítettem néhány fotót a szebbnél szebb virágokról (a jácintokat meg is szimatoltam). 


A Glamour-napokon idén igyekeztem visszafogni magam, és pár F&F Home darab mellett mindössze fehérneműt vettem a H&M-ben, és néhány kifogyóban lévő kozmetikumomat vásároltam újra - na meg persze Fannival ittunk egy violinkulcsos kávét a McCaféban :)


Úgy éreztem, már soha nem fog véget érni a tél, annyira örülök, hogy végre minden újra zöld színben pompázik, és lehet pólóban szaladgálni! 




Ti mit szerettek a legjobban a tavaszban?















Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. Csodálatosak a képek, mint mindig! Imádom őket nézegetni :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű képek, imádom az ilyen bejegyzéseidet (is) :)

    VálaszTörlés
  3. Minden kép nagyon szép, mindig igényes :) A Felhőcske résznél megálltam, mert a mi cicánkat is így hívják :D

    VálaszTörlés
  4. Annyira jó nézegetni ezeket a képeket! Pont ezt szeretem, napsütés, kellemes meleg, illatozó virágok :) A kedvem is jobb, ha süt a nap.

    VálaszTörlés
  5. Az első képtől rögtön éhes lettem! Nagyon guszta! :)
    A többi képed pedig csodálatos, mint mindig. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images