5 apró tipp

A mai apró tippekben néhány szuper újrahasznosítással és tárolással kapcsolatos tippet osztok meg veletek. A képen látható ékszertartó a...

A mai apró tippekben néhány szuper újrahasznosítással és tárolással kapcsolatos tippet osztok meg veletek. A képen látható ékszertartó a kedvencem lett az összes idei "alkotásom" közül, olyannyira, hogy már azon gondolkoztam, kiragadom az apró tippek közül, és egy saját bejegyzéssel jutalmazom ezt a gyönyörűséget :)


Biztosan rájöttetek már a fotó alapján, hogy egy kidobásra ítélt, kiürült bonbonos dobozt alakítottam át ékszertartóvá. Annyi ilyen dobozt kidobtam már az évek során (nem mintha olyan sok bonbont zabálnék... :D), de utólag visszagondolva bánom, mert minden barátnőmnek készíthettem volna egy-egy ilyen szépséget. A dobozkát többféleképpen is átalakíthatjuk, én ezúttal egy visszafogottabb, fehér-márvány kombinációt választottam. 


Először a doboz belsejét és a műanyag csokitartót lefújtam matt fehér akrilfesték spray-vel (ezt festéküzletekben tudjátok beszerezni, kb. 1000 Ft-ba kerül egy doboz, nagyon sokáig elég, és sokféle felületen alkalmazható). Az első réteg nem fedte be teljesen a doboz belsejét, így három rétegben fújtam be - természetesen kivárva a száradási időt a rétegek között, ez kb. 30-45 perc volt. Miután megszáradt a festék, a dobozt bevontam márványmintás öntapadós tapétával. Használhatunk csomagolópapírt is, de ez esetben papírragasztóra is szükségünk lesz. 


Pillanatok alatt összedobható ez az egyedi üvegváza - amit akár mécsestartónak is használhatunk, mert nagyon látványos mintát vetít a falra a belsejében meggyújtott gyertya. Mindössze néhány üvegpohárra van szükségünk, és négyszög alakú tortacsipkére (ezt a GoodsMarketban vásároltam, darabja 15 Ft-ba kerül). A tortacsipkéből egy, a pohár méretének megfelelő csíkot vágunk, és pár csepp ragasztóval - én Technokolt használtam - felragasztjuk.


Nem csak a bonbonos dobozokat érdemes megőrizni, hanem a Tic Tac-os dobozkákat is, ugyanis apró dolgok tárolóhelyéül szolgálhat. Használhatjuk őket fűszertartónak is, ami utazások alkalmával különösen praktikus - el is döntöttem, hogy a következő nyaralásunkon így viszek majd fűszereket magammal itthonról. De tárolhatunk bennük hullámcsatokat, bedugós fülbevalókat, körömdíszítő kellékeket, gyöngyöket, gombokat és még sorolhatnám :)


Szeretem a virágok szárát rövidebbre vágni, és a hagyományostól eltérően, egy tálkában elrendezni őket, mert szerintem így is nagyon jól mutatnak, és különleges összhatást érhetünk el. Könnyebben elrendezhetjük a virágokat, ha celluxból csíkokat vágunk, és a tálkára ragasztjuk őket (a bal felső képen láthatjátok, hogyan). 


Igaz, nem tudok semmilyen érvet felhozni ennek az utolsó tippnek a hasznossága mellett, viszont garantáltan jól indul a reggeled, ha a kedvenc blúzodat leakasztva a vállfáról efféle inspiráló gondolatokkal találkozol :) A megvalósításhoz mindössze egy vékonyabb hegyű alkoholos filcre van szükséged. 




Nektek hogy tetszenek ezek a tippek? :)







Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. A bonbon dobozból lett ékszertartó valami nagyon nagy ötlet! Nagyon szép lett ezzel a minimál dizájnnal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszik neked! :) Sokkal szebb lett a végeredmény, mint amilyenre számítottam, mert a festékspray csak sokadjára fedte be teljesen a műanyagot.

      Törlés
  2. Mindig jó tippeket adsz :) A kis dobozokat én is el szoktam tenni, kár, hogy nem raktam el többet, én is csatokat, fűszereket tartok bennük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem hiszed, mennyire örülök ennek a kommentnek :) Igyekszem a jövőben is hasznos tippeket megosztani veletek!

      Törlés
  3. ihetetlen jók ezek a képek! Az ékszeres doboz tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszönöm szépen *-*

      Törlés
  4. Megint kitettél magadért! Jók az ötletek, szépek a képek! :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Jövő héten újabb apró tippeket osztok majd meg veletek, remélem, azokkal sem fogok csalódást okozni :)

      Törlés

Flickr Images