Kincsek fillérekért | Március

Ez a bejegyzés kicsit különleges lesz, ugyanis ajánlani szeretnék nektek egy boltot, ahová mindenképpen megéri bekukkantani, ha Debrecenbe...

Ez a bejegyzés kicsit különleges lesz, ugyanis ajánlani szeretnék nektek egy boltot, ahová mindenképpen megéri bekukkantani, ha Debrecenben jártok. Sokáig csak nézegettem a kirakatot, amely előtt ugyan mindig kíváncsian sétáltam el reggelente, de a belépést egyre halogattam. Aztán egyik délután elmaradt az utolsó órám, a nap is szépen sütött, így hát elhatároztam, megnézem magamnak, mit is hagytam ki eddig az életemből - és szuper kincsekre bukkantam! Feltétlenül olvassatok tovább, főleg, ha ti is debreceniek vagytok! :)


Ez a bolt nem más, mint a Mester utca és Csemete utca sarkán lévő Charity Shop (a pontos cím: Mester utca 19. - rögtön a buszmegálló mögött találhatjátok). Mivel én is a Mester utcán lakom, gyakran sétáltam el a kirakat előtt, és láttam a szebbnél szebb dísztárgyakat, meg a rengeteg könyvet, és mindez nagyon csábított. Egyetlen dolgot bánok: hogy nem tértem be ide korábban.


De mi is az a Charity Shop? Nyugaton már elég régóta népszerűek ezek az adományboltok, de hazánkban még csak most kezdenek "terjedni" - remélem legalábbis, hogy az itthoniak is hamar megkedvelik majd ezeket az üzleteket, mert csak előnyük van. Egy Charity Shopban használt, de alapvetően jó minőségű termékeket fogsz találni, rendkívül olcsón - és nemcsak ruhákat, hanem kiegészítőket, dísztárgyakat, könyveket, játékokat, bútorokat, és még sorolhatnám. Ezeket a tárgyakat általában magánszemélyek ajánlják fel, akár te is bemehetsz, és beviheted megunt, de jó állapotú ruháidat, könyveidet. És ami a legjobb: a vásárlásodból befolyt összeggel te is támogathatod a rászorulókat. Jó dolgokat vehetsz, szuper áron, és mindezzel még segítesz is másokon... kell ennél több?


A debreceni üzlet pici, de annál barátságosabb. A két hölgy, akivel találkozni fogsz, ha betérsz ide, nagyon segítőkész és életvidám - amikor ott voltam, folyamatosan szedegették elő nekem a kisebb méretű ruhákat, és a segítségükkel egy szuper nadrágkosztümre bukkantam, éppen olyanra, amilyet már körülbelül azóta keresek, hogy felvettek az egyetemre. Ja, és ez a nadrágkosztüm kompletten 1500 forintba került. Nem, nem maradt le nulla, ezerötszáz forintért vásároltam egy teljesen hibátlan kosztümöt. (Vettem még itt néhány ruhadarabot, de azokat majd egy másik bejegyzésben szeretném bemutatni nektek). Amiért viszont én szinte minden héten bekukkantok a Charity Shopba, az a porcelán kávéscsészék iránti szenvedélyem miatt van... Így történt, hogy az elmúlt hónapban szert tettem egy 6, illetve két személyes kávéskészletre is. 


Hollóházi porcelán kávéskészlet (2 csésze, 2 csészealj és egy darab cukortartó) | Charity Shop, 1000 Ft


6 személyes kávéskészlet (6 csésze és 6 csészealj) | Charity Shop, 1000 Ft





Ti ismeritek a Charity Shopokat?
Esetleg jártatok már a debreceniben? :)










Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Ha legközelebb Debrecenben járok mindenképpen benézek majd, kíváncsivá tettél :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz dolgokra tettél szert, és mellette jó ügyet is képvisel :)

    VálaszTörlés
  3. Szépek ezek a csészék. Nekem is nehéz ügy elpasszolni a jó ruhákat, még nekem kell utánajárni, de ha lenne egy ilyen bolt, simán bevinném a cuccokat, legalább tudom, hogy ahhoz jut, akinek szüksége van rá.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szépek ezek a kávéscsészék! Én is imádok jó minőségű, használt tárgyakat vásárolni, amiket szintén jótékonysági vásáron szoktam beszerezni, darabját mindössze pár száz forintért!..Egyik legjobb fogásom egy fehér, Levis farmernadrág volt mindössze 200 FT-ért :)

    VálaszTörlés

Flickr Images