DIY | Szerelmes madárkák régi könyvlapon

Ma egy nagyon mutatós, ugyanakkor egyszerűen elkészíthető tavaszi dekorációt hoztam nektek, amihez nem kell más, mint egy tetszőlegesen vá...

Ma egy nagyon mutatós, ugyanakkor egyszerűen elkészíthető tavaszi dekorációt hoztam nektek, amihez nem kell más, mint egy tetszőlegesen választott képkeret, egy régi könyvből kitépett lap, és kevés fekete festék. További képekért és a sablonért kattintsatok az Olvass tovább-ra! :)



Pinteresten bukkantam erre a szuper ötletre, sablont viszont nem mellékeltek hozzá - de nem estem kétségbe, mivel pillanatok alatt lefirkantottam a mintát papírra (fenti kép). Kicsit remegősek a vonalak, de higgyetek nekem, sablonként így is remekül használható.  


Egy élénk kékre lefestett gipsz képkeretet használtam fel ehhez a projekthez, de természetesen a bolti változat is megfelel: fa, műanyag vagy fém keretet is használhattok (de inkább a fát ajánlom, mert a rusztikus hangulatot az alapozza meg igazán). Sajnos nem találtam itthon olyan régi könyvet, aminek megfelelő árnyalatú a lapja, és ki is téphetek egyet belőle - így hát a neten keresgéltem ilyenek után. Már nem lelem azt az oldalt, ahonnan ezt a francia nyelvű szöveget letöltöttem, de ha beírjátok a Google keresőbe, hogy "old book page", rengeteg különböző kép közül válogathattok :) Miután kinyomtattam, méretre vágtam a papírt, majd a fenti sablont használva fekete akrilfestékkel készítettem el a mintát. 





Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)








Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Nagyon jól sikerül a kép. :) Pont tegnap dobtam fel a szobámat egy hasonló ötletel. :) Bár átmeneti megoldás, mert képekkel szeretném majd feltölteni, de egyenlőre nagyon tavaszias a kép maga. :) Az újságpapíros megoldás nagyon tetszik, bár nekem inkább őszies kellék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Igazad van, az ilyen papírra festett dekorációk inkább őszies hangulatúak, itt a tavaszi jelleget azt hiszem a képkeret színe adja meg igazán! :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett! Régóta keresek ilyesmi képkeretet. Aranyos a nyuszi és a váza is, szóval így egyben az egész :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én ezt a képkeretet otthon készítettem, hobbiboltban vásároltam hozzá öntőformát és gipszet - akár több tucatot is készíthetünk belőle, anyukám például a konyhánkat is gipsz keretbe helyezett képekkel dekorálta! :)

      Törlés

Flickr Images