DIY | Különleges gyertyaszett újrahasznosított holmikból

Mi köze van ennek a csodás hangulatot árasztó, finom és nőies gyertyaszettnek az Erős Pistához, a citromos keménycukorkához és az ad...

Mi köze van ennek a csodás hangulatot árasztó, finom és nőies gyertyaszettnek az Erős Pistához, a citromos keménycukorkához és az adventi koszorú maradványaihoz? Látszólag semmi, de ha tovább olvastok, megtudhatjátok, hogyan lehet kidobásra ítélt "szemétből" ilyen kincseket varázsolni!


Szükséges kellékek:

+ cukorkás, vagy egyéb fémdoboz
+ kiürült Erős Pistás üveg (vagy kisebb befőttes üveg)
+ fehér (vagy más színű) akrilfesték spray
+ maradék gyertya (lehetőleg egyszínű)
+ tetszőleges mintájú gyertyacímkék
+ talpas gyertyakanóc
+ esetleg dekorszalag 
+ saslikpálca, fémedény
+ ragasztó, olló

A fémdobozt és az Erős Pistás üveg tetejét az összeállítás előtt egy nappal lefújtam fehér akrilfesték spray-vel (ennek a használatáról részletesen ITT olvashattok). A gyertyaszett különlegességét az egyedi gyertyacímkék adják. Ide kattintva elkészíthetitek a saját, személyre szabott változatotokat. (Egy árat is látni fogtok a kész munkátok mellett, de nyugalom, a képet le is tudjátok menteni). Amint látjátok, én nemcsak magukat a gyertyákat, hanem egy kis gyufásdobozt is feldobtam egy ilyen címkével.


Egy korábbi bejegyzésben már láthattátok, hogyan öntöttem gyertyát - igaz, ott teáscsészébe, de a módszer ebben az esetben sem különbözik sokban. Először a gyertyát lereszeltem/apró darabokra vágtam, majd egy fémedényben addig melegítettem a tűzhelyen, míg a viasz teljesen megolvadt. Mialatt kicsit hűlt a viasz, előkészítettem a kis fémdobozt és az üveget: a talpas kanócot belemártottam a viaszba, a doboz/üveg aljára nyomtam, majd két saslikpálcikával közrefogtam a szárát, hogy ne dőljön el, amíg a viaszt öntöm. 






Nektek hogy tetszik ez a gyertyaszett? :)








Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Ha lehetsz szerelmes egy DIY posztba <3 Ezt most tényleg muszáj leszek megcsinálni - ugyanis hamarosan költözök és elsősorban gyertyával szerettem volna feldobni a lakást. Szóval pont jókor jött, imádom az ötletet! Rohanok is kanócot venni, meg talán gyertyamaradvány sincs már itthon o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, én vagyok a béna :$ de az üveggyertyán lévő címkét merre találom? Csak a kör alakúakat látom a honlapon :$

      Törlés
    2. De drága vagy, örülök, hogy ennyire tetszik az ötlet!!! :) Igen, picit nehéz eligazodni az oldalon, most hirtelen még én is alig találtam rá a négyzet alakú címkére: http://www.zazzle.com/black_and_white_elegance_candle_label_sticker-217985259666100667

      A gyufásdobozon ilyen változatban használtam, de a gyertyán is ugyanez a címke van, csak PhotoScape segítségével átváltottam negatívra a színeket :) Sok sikert az összeállításhoz, és a lakásdekoráláshoz! *-*

      Törlés
    3. Köszönöm szépen :) Tényleg nagyon oda vagyok érte, gyönyörűek lettek! :)

      Törlés
  3. Tökéletes! :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötlet, nagyon jó lett! A szép műrózsa honnan van? *-*

    VálaszTörlés
  5. Tetszik! :) Főleg a címke, egészen egyedivé teszi a gyertyát!

    VálaszTörlés

Flickr Images