DIY | Hamis csokoládényuszi

Különlegessé teheti az ünnepi terítéket ez a húsvéti csokoládényuszi - előnye (és egyben hátránya) pedig az, hogy nem lehet elfogyasztan...

Különlegessé teheti az ünnepi terítéket ez a húsvéti csokoládényuszi - előnye (és egyben hátránya) pedig az, hogy nem lehet elfogyasztani. De megcsinálhatjuk ehető "töltelékkel" is, és tehetünk a belsejébe apró csokikat, cukorkákat a gyerekeknek! :)



Szükséges kellékek

+ barna filcanyag
+ halványbarna hímzőfonal
+ rózsaszín szalag
+ vattapamacs
+ sablon, toll, 
+ tű, olló


A sablont saját kezűleg rajzoltam meg, ezért remegősek kissé a vonalak. Nyugodtan mentsétek le a képet, nyomtassátok ki és használjátok fel bármilyen nyuszis dekorációhoz! A sablont körberajzoljuk a filcdarabon (én fordítva tettem rá a sablont az anyagra, hogy a "tollas" rész legyen a nyuszi hátulja, és ne csúfítsa el a végeredményt egy tollvonás). 

Ezután megfordítjuk a kivágott nyuszikat, hogy a helyes irányba nézzenek, majd az oldala mentén apró öltésekkel elkezdjük összevarrni. Nem kell megijedni, ehhez a dekorációhoz nem szükségeltetik komolyabb varrótudás, sajnos (még) én sem nagyon tudok varrni, de ezt egy kezdő is el tudja készíteni. Mielőtt teljesen összevarrnánk a két részt, vattapamacsokkal kitömködjük a nyuszit, majd befejezzük az öltéseket. Ha készen van, egy kicsi rózsaszín masnit kötünk a nyuszi nyakába.





Nektek hogy tetszik?
Ti hogyan díszítitek az asztalt húsvétkor? :)












Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. Ez aranyos, mindig olyan jópofa dolgokat találsz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek az apró dekorációim! :)

      Törlés
  2. De jó ötlet, lehet hogy megcsinálom nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik neked Barbi! :) Érdemes, főleg ha húsvétkor kis locsolókat is vártok - nekik mondjuk nem rózsaszín, hanem piros masnival nagyon aranyos ajándék lehet. A kicsiknek akár a locsolkodásért járó zsebpénzt is bele lehet csúsztatni egy ilyen nyusziba, így sokkal személyesebb :)

      Törlés
  3. Idén én is ilyeneket varrok, csak nem filcből, hanem kockás textilből :) Varrtam rá gyöngy szemet és kis szalagot, hogy fel lehessen akasztani :)

    VálaszTörlés

Flickr Images