DIY | Valentin-napi ajándékötletek

Mi soha nem szoktunk nagy hűhót csapni a Valentin-napból, általában csak szóban megemlékezünk róla, és tartunk egy csipsz- és csokievő est...

Mi soha nem szoktunk nagy hűhót csapni a Valentin-napból, általában csak szóban megemlékezünk róla, és tartunk egy csipsz- és csokievő estét (romantikusan hangzik, tudom, mert az is :D). De azt is tudom, hogy sokan megajándékozzák a párjukat ezen a különleges napon, így hoztam néhány könnyen és gyorsan megvalósítható ajándékötletet a szerelmesek ünnepére.



Biztosan minden párnak van egy közös dala. Nekünk sokáig Rihanna Only girl című száma töltötte be a közös dal szerepét, mert erre a zenére táncoltunk először. De ha egy ideje olvastok, akkor tudhatjátok rólam, mekkora Lana Del Rey rajongó vagyok, így hát kb. egy éve közöltem Viktorral, hogy hivatalosan is megváltoztatom a közös dalunkat. Különleges ajándék lehet egy olyan kép, aminek a közös dalotok szövege adja a hátterét. Ezt írhatjátok akár kézzel is, de én nem tudok szépen, egyenletesen írni, így jobbnak láttam választani egy különleges betűtípust, és kinyomtatni a szöveget. Ezután nincs más dolgotok, mint a tetszőlegesen kiválasztott közös fotótokat a szövegre ragasztani :)


Szintén közös fotók szükségesek ehhez az emlékőrző dobozkához. Hasonlót már láthattatok a blogon, ez viszont valamivel férfiasabb kivitelezésű lett. Karácsonyra készítettem Viktornak, kísérőajándékként a szamurájkardtartója (!!!!) mellé, és nagyon örült neki. Főleg vicces közös fotókat nyomtattam ki, egy papírcsíkra ragasztottam őket, amit harmonikaszerűen összehajtogattam, és egy pici fadobozba helyeztem. A dobozt natúr színben vettem az Auchanban, kb. 300 Ft-ért, és akrilfestékkel festettem be. 


Picit lányosnak tűnhet ez az ajándék, de persze ezt is készíthetjük kevésbé csajos színekkel :D Tetszőleges filcanyagból kivágunk két szívecskét, az egyikre feliratot hímzünk (de ha nincs kedvünk vagy időnk hozzá, ez el is maradhat). Végül összevarrjuk a szíveket, a hátulján egy pici lyukat vágunk, és megtöltjük cukorkával, apró bonbonnal, vagy amivel szeretnénk.


Az előzőnél gyorsabb megoldás lehet, ha a párunk kedvenc édességét egy kicsi befőttesüvegbe töltjük, amit csomagolópapírral, masnival díszíthetünk. Ezt akár anyukánknak, vagy a legjobb barátnőinknek is elkészíthetjük.




Nektek hogy tetszenek ezek az ötletek?
Ti meg szoktátok ünnepelni a Valentin-napot?




Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Az utolsót el is készítem :) Köszönöm a tippet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült ötletet adnom ezzel a bejegyzéssel! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek az ötletek, a két középső tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi, ennek nagyon örülök! :) Nekem is a dobozka a kedvencem :)

      Törlés

Flickr Images