Kincsek fillérekért | február

Biztosan észrevettétek, hogy januárban kimaradt a szokásos Kincsek fillérekért -bejegyzés - ennek egyszerűen az volt az oka, hogy időm sem...

Biztosan észrevettétek, hogy januárban kimaradt a szokásos Kincsek fillérekért-bejegyzés - ennek egyszerűen az volt az oka, hogy időm sem nagyon volt vásárolni ebben a hónapban munka és tanulás mellett. Most viszont úgy hiszem, bepótoltam ezt a kis mulasztást, és csupa tavaszias hangulatú filléres kincset sikerült beszereznem innen-onnan! :)



Ha húsvéti dekorációt kerestek, mindenképpen érdemes most benéznetek a KiK-be - a fehér porcelánnyuszi is onnan van, de volt még többféle modell is! :) Erre a két kis aranyszínű gyertyatartóra (amiket most kisajátítottak maguknak a porcelánnyuszik) viszont a GoodsMarketban bukkantam rá, és nem hittem a szememnek, amikor megláttam az árukat:

Aranyszínű gyertyatartók | GoodsMarket, 50 Ft (!) /darab


Kék, mintás fémdobozka | GoodsMarket, 399 Ft
Fehér porcelánnyuszi | KiK, 325 Ft
Sárga porcelánnyuszi | Rossmann, tavalyi szerzemény


Egyből tavaszváró hangulatba kerülök, amikor rápillantok az új kis tálcámra, amit a KiK-ben vásároltam néhány hete. Több változatban is kapható, van például Buddhás is, ha kedvelitek ezt a hangulatot :) Nekem a virágos verzió kicsit jobban tetszett, mert színében harmonizál a szobám berendezésével.


Kicsi reggelizőtálca | KiK, 530 Ft
Levendulás illatgyertya | GoodsMarket, 599 Ft


Nálatok is előkerültek már a tavaszi dekorációk? :)











Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. Ezek a nyuszik nagyon aranyosak :) A gyertyatartó ára röhej :D

    VálaszTörlés
  2. Először is: gyönyörűek a képek *-* Egyébként azt hiszem, nekem ez a kedvenc 'rovatom' a blogon :D
    Most a fémdoboz tetszik a legjobban, nagyon szeretem ezt a mintát és a színe is szuper. A gyertyatartók ára pedig tényleg hihetetlen :O :D

    VálaszTörlés
  3. A fehér porcelánnyuszit én is megvettem, annyira kis cuki. <3

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a fémdoboz! Majd előkapok pár húsvéti dekorációt kicsit később.

    VálaszTörlés

Flickr Images