DIY | Poháralátétek geometrikus mintával

Nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthetőek ezek az élénk színű, geometrikus mintákkal díszített poháralátétek. Egyszerűségük ellenére azo...

Nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthetőek ezek az élénk színű, geometrikus mintákkal díszített poháralátétek. Egyszerűségük ellenére azonban remekül feldobják a hangulatot a nappaliban vagy az étkezőben, s vendégeinknek is biztosan tetszeni fognak!





Szükséges kellékek: parafa poháralátétek (KiK - kb. 180 Ft/csomag), öntapadós papír vagy cellux, akrilfestékek tetszőleges színben, ecset.

Elkészítés: az öntapadós papírból (vagy akár a ragasztószalagból) 0,5-1 cm szélességű csíkokat vágunk, majd tetszőleges elrendezésben felragasztjuk a csíkokat az alátétekre. Ezután sűrű akrilfestékkel festjük ki a hézagokat. Használhatunk egy, kettő vagy akár több színt is, ahogyan kedvünk tartja. Én például élénk rózsaszínt és kéket kombináltam feketével, de elegáns megoldás lehet akár a fekete-fehér kombináció is.





Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)








Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Beleszerettem ebbe az ötletedbe, első látásra megimádtam! Tuti elkészítem hamarosan. Amúgy is oda vagyok a pohár alátétekért... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, örülök, hogy ennyire megtetszett ez az ötlet neked! :) Megértelek, én is gyűjtöm őket, bár szinte sosem jutok el odáig, hogy használatba is vegyem a készleteimet... :D

      Törlés
  2. Nagyon jók lettek :) én karácsonyra szalvétával decoupage-olt parafa poháralátétet készítettem apumnak, amit előtte fehér akrilfestékkel festettem le. Sőt maga a parafa alátét is saját gyártmány volt :) de gondolkoztam a sima fekete-fehér cikkcakkos megoldason is - azt talán majd magamnak ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Biztos vagyok benne, hogy nagyon jól sikerültek az apukádnak készített alátétek! Tőlem barátom "rendelt" egy Japánt idéző hangulattal rendelkező alátétszettet :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik az ötlet, otthon minden kellék megvan a megvalósításhoz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Ez szuper, akkor már csak az elkészítés van hátra! :P

      Törlés
  4. Nagyon jó, sokkal szebb így, mint a sima parafa, és egyedi is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :)

      Törlés
  5. Hát ez szuper, nagyon jó ajándékötlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled, ajándékként is remekül megállják a helyüket! :)

      Törlés

Flickr Images