5 apró tipp

A mai öt apró tippben a közelgő Valentin-napra való tekintettel néhány igazán szívmelengető ötletet is láthattok, de egy apró házi praktik...

A mai öt apró tippben a közelgő Valentin-napra való tekintettel néhány igazán szívmelengető ötletet is láthattok, de egy apró házi praktikát is becsempésztem közéjük! Remélem, hasznosnak találjátok majd őket.



Valentin-napra könnyen készíthettek gránátalmamagokkal teli jégkockát - még jobb, ha szív alakú jégkockakészítő formát használtok. Egy kis érdekesség: Cipruson úgy tartották, hogy Aphrodité, a szerelem és szépség istennője ültette az első gránátalmabokrokat. Amellett pedig, hogy ez a különleges gyümölcs nagyon egészséges, a termékenység szimbóluma is egyben. 


Még édesebbé tehetitek a délutáni kávét, ha pár kockacukrot olvasztott csokoládéba mártotok, és egy virág (vagy szívecske) alakú cukorkát nyomtok a tetejükre.


Vicces üzenetet készíthettek a párotoknak egy banán héjára. Ehhez nem kell semmilyen íróeszköz, mindössze egy nagyobb tű vagy akár fogpiszkáló: a héjba karcolt felirat ugyanis rövid időn belül bebarnul, aranyos szerelmes üzenetet hagyva hátra a gyümölcsön :)


Imádok listákat írni, imádok úgy ébredni, hogy pontosan meg van tervezve a napom! :D Szeretem a gyönyörű határidőnaplókat, viszont a legszebbeket nagyon drágának találtam a boltokban. Ezt az egyszerű darabot mindössze 700 Ft-ért vásároltam, de nagyon egyhangúnak találtam, így hát folyamatosan valamilyen megfelelő dekoráción törtem a fejem. Végül kinyomtattam néhány fotót, melyeken a 2015-ben elérni kívánt álmaim, céljaim szerepelnek: például megtanulni főzni, lediplomázni, életemben először piknikezni, és elutazni Kefalóniára. Ha nap mint nap szem előtt vannak az álmaink és céljaink, sokkal könnyebben meg tudjuk őket valósítani, és jó kedvre derít már csak a látványuk is :)


Végül egy apró praktika, amit úgy gondolom, sokan ismertek. Bár már (remélem) kifelé megyünk a télből, a pulcsis időszak korántsem ért még véget, így azt hiszem, még aktuális lehet ez az ötlet. Sajnos elkerülhetetlen, hogy a kötött pulcsik szöszösek és bolyhosak legyenek egy idő után, de ilyenkor könnyen segíthetünk a problémán, ha egyszerűen csak megborotváljuk őket.




Nektek hogy tetszenek ezek a tippek? 
Próbáltátok már valamelyiket? :) 






Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. Nekem Rossmannon boholytalanítóm van, a borotvával féltem, hogy elvágom a pulcsit. Jó ötletek, nagyon tetszik a határidőnapló!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, nekem meg pont a bolti boholytalanítók nem váltak be soha :D Ne aggódj, szinte lehetetlen elvágni egy ilyen kis eldobható borotvával a kötött holmikat. Finomabb anyagokon természetesen én sem alkalmazom, de ugye azok nem is igazán szöszösödnek :D Örülök, hogy egyébként tetszenek az ötletek :)

      Törlés
  2. hol vetted a határidőnaplót? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Penny Marketben :) Nem tudom, van-e még, de bármelyik kisebb papírboltban lehet kapni hasonlót, ugyanilyen árkategóriában.

      Törlés
  3. Ezt a pulcsi borotválást ki fogom próbálni! :D Nagyon jó ötlet. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images